... ... ...

Analiza ruchu dużej publiczności połączona z grą i badaniami to technologia GoFx stworzona przez Ejsak Group

Dodane

02-10-2012

Adam Łopusiewicz

GoFx jest silnikiem analizującym i przeliczającym wektory ruch nawet 2500 osób w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje do tego sygnał zwykłych kamer komputerowych. Poprzez aplikacje, tworzone w dowolnym języku programowania, wektorom ruchu nadawany jest obraz graficzny. Ponadto, moduł analityczny agreguje i kwantyfikuje dane o reakcji publiczności.

W praktyce oznacza to możliwość wciągnięcia w interakcję dużej ilości osób poprzez wspólną grę, a jednocześnie przekazania treści reklamowych i pozyskania informacji zwrotnej o preferencjach grupy docelowej. Jest to nie tylko sposób na błyskawiczne pozyskanie danych dla działów sprzedaży, ale także propozycja nowej wartości na rynku reklamowym, jaką jest rywalizacja i grupowa interakcja. Ma to szczególne zastosowanie w miejscach, przez które codziennie przewijają się duże grupy osób, np. kino lub imprezy masowe.

GoFx to jedyny polski projekt, który dostał się do europejskich finałów konkursu Intel Business Challenge Europe 2012 wyłoniony z 4000 zgłoszeń. Polską perełkę technologiczną dostrzegł INVESTIN Fundusz Zaawansowanych Technologii, pełniący funkcję partnera merytorycznego konkursu. Ejsak Group zakwalifikował się wraz z innymi pięcioma projektami do prezentacji przed grupą inwestorów z Europy.

Pilotażowe zastosowanie technologii GoFx:

  • Aplikacja odkrywająca zwycięzców Intel Business Challenge Europe 2012. Przedstawiała na ekranie wirtualny mur, który zebrani na sali uczestnicy musieli wyburzyć. Wraz ze zwiększającym się ruchowym zaangażowaniem uczestników, mur rozpadał się, odsłaniając zwycięzców konkursu.
  • Towarzyszyła prestiżowej konferencji Europejskie Forum Nowych Idei, podczas której po raz pierwszy do mierzenia opinii uczestników prezentacji i paneli dyskusyjnych wykorzystano automatyczną analizę ruchu. Do wyrażania własnego zdania publiczności wystarczył ruch ręką w odpowiedzi na zadane pytanie, a wyniki prezentowane były w czasie rzeczywistym na ekranie.
  • Umilała w strefach kibica podczas EURO 2012 czas oczekiwania w kolejkach, oferując gry ruchowe i zręcznościowe, promujące produkty sponsorów.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)