Ambitne dziewczyny z portalu Kreatywne.pl już od trzech lat pomagają polskim twórcom - grafikom, malarzom, filmowcom, fotografikom, designerom, architektom i innym utalentowanym ludziom rozwijać się i zdobywać atrakcyjne nagrody. Zarówno na zawodowców, jak i amatorów, na Kreatywne.pl czekają tysiące sprawdzonych, atrakcyjnych konkursów kreatywnych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Kreatywne.pl to powstały na jesieni 2009 roku serwis internetowy, realizujący i promujący konkursy dla twórców. Portal założyły dwie projektantki wnętrz – Joanna Majewska i Katarzyna Szaszkiewicz, absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, z racji doświadczenia i wykształcenia w pełni rozumiejące potrzeby i oczekiwania twórców. Misja serwisu jest jasna – pomoc artystom w realizacji i rozwijaniu ich pasji poprzez udział w różnorodnych konkursach kreatywnych. Konkursy dotyczą przeróżnych kwestii – niektóre firmy poszukują inspirującego zdjęcia wyrażającego ich markę, inne nowego logo, projektu gadżetu, filmu reklamowego, czy pomysłu na hasło reklamowe. Największe marki z kolei czerpią inspirację od swoich odbiorców, dlatego chętnie oddają w ich ręce kreację na temat swoich produktów. Poprzez organizowanie konkursów dla twórców, jednocześnie promują markę, jak i nawiązują ciekawy dialog ze swoimi utalentowanymi klientami. Firmy zyskują także rzecz bezcenną – skutecznie angażują społeczność wokół swojej marki. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, najczęściej finansowe.

- Zebranie konkursów kreatywnych rozproszonych w Sieci jeszcze kilka lat temu wydawało nam się skomplikowane, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Jednak wysokiej jakości konkursy, ich różnorodna tematyka, a także cenne nagrody, pozwoliły w ciągu trzech lat zgromadzić się w serwisie wielu tysiącom osób, które łączy chęć tworzenia i wygrywania. Każdego miesiąca, na portalu wygrać można łącznie około miliona złotych w 26 kategoriach, takich jak architektura, design, multimedia, moda czy rękodzieło. Nasz fanpage na Facebooku zgromadził blisko 15 tys. fanów, a na stronę www.kreatywne.pl wchodzi ponad 50 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują około ćwierć miliona odsłon miesięcznie – mówi Joanna Majewska, Partner w Kreatywne.pl.

Serwis Kreatywne.pl jest największą w Polsce bazą aktualnych konkursów dla twórców rożnych dziedzin sztuki. Pomaga w bezpośrednim dotarciu do aktywnej grupy twórców i promocji wśród nich konkursów kreatywnych. Jako pierwsze w Polsce Kreatywne.pl popularyzują ideę ARTsourcingu, która opiera się na pozyskiwaniu inspiracji oraz bardzo konkretnych prac, projektów, filmów czy zdjęć, zarówno od profesjonalistów, jak i amatorów. ARTsourcing jest zaawansowaną formą crowdsourcingu, która czerpie inspiracje z bardzo szerokiej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do niego, ARTsourcing dociera tylko do wyselekcjonowanej, najbardziej twórczej grupy odbiorców, a pomija przypadkowych użytkowników. W każdy projekt mogą angażować się nawet tysiące osób. Liczy się twórcze myślenie i wspólna pasja. ARTsourcing niesie ze sobą korzyści zarówno dla twórców różnych dziedzin, którzy wygrywają nagrody i budują swoje portfolio, jak i dla marki, która korzysta z inspiracji i pomysłowości konsumentów. Oprócz konkursów twórcy serwisu organizują spotkania kreatywne, w trakcie których kilkadziesiąt osób pracuje nad produktem danej marki lub samą marką podczas intensywnej, moderowanej burzy mózgów.

Serwis Kreatywne.pl w 2011 roku został laureatem prestiżowego konkursu LabStar na e-biznes organizowanego przez Wirtualną Polskę, okazał się jednym z trzech najlepszych spośród ponad 800 nadesłanych koncepcji na biznes w Sieci. W wyniku współpracy z Wirtualną Polską powstała nowa, odświeżona odsłona serwisu, którą obie firmy wspólnie zrealizowały.

Klientami serwisu były takie światowe marki jak: Coca-Cola, IKEA, Zepter, Mazda, Bacardi, Samsung, Ford czy mBank.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)