Zarządzanie pozycjonowaniem i monitorowanie tego procesu to jeden z najważniejszych obowiązków każdego właściciela sklepu internetowego, któremu zależy na efektywnej sprzedaży. Wirtualny Sprzedawca – internetowa platforma do optymalizacji sprzedaży udostępnia e-SEO, system ułatwiający zarządzanie pozycjonowaniem stron internetowych.

SEO, z angielskiego Search Engine Optimization, to proces, zwany też pozycjonowaniem, którego celem jest zwiększenie ruchu kierowanego bezpośrednio z wyszukiwarek na stronę internetową. Aby był jak najbardziej skuteczny musi być usystematyzowany. Korzystanie z usługi e-SEO pozwala właścicielowi sklepu internetowego wyeliminować błędy w procesie pozycjonowania. e-SEO analizuje stronę sklepu internetowego i wskazuje pożądane zmiany i rozwiązania, których wprowadzenie doprowadzi do poprawienia pozycji strony w wynikach wyszukiwarek internetowych.

Korzystając z e-SEO – usługi oferowanej przez platformę Wirtualny Sprzedawca, właściciel sklepu internetowego ma stały dostęp do raportów z monitoringu wyników pozycjonowania. Przyjazne opisy i wykresy pokazują jak zmienia się pozycja witryny w czasie i jak zmiany wprowadzone na stronie na tę pozycję wpływają. W ramach realizacji usługi e-SEO Wirtualny Sprzedawca alarmuje właściciela sklepu internetowego, np. kiedy pozycja strony spada na wybraną frazę kluczową. Na podstawie opisów na stronie system sugeruje, na jakie słowa warto pozycjonować daną witrynę. Podgląda też i ocenia jak pozycjonuje się konkurencja. e-SEO zawiera stale wzbogacaną i uaktualnianą bazę dobrych praktyk pozycjonowania, dzięki czemu zapewnia stały dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy na temat zmian w algorytmach wyszukiwarek internetowych.

Platforma Wirtualny Sprzedawca to wyjątkowy pomocnik dla każdego właściciela sklepu internetowego. System oferuje dostęp to trzech komplementarnych e-usług stworzonych z myślą o wspieraniu rozwoju sklepów internetowych i poprawianiu ich efektywności. e-SEO, e-TEST i e-SCREEN to rozwiązania, które wspomagają proces pozycjonowania stron internetowych oraz optymalizacji sprzedaży. Projekt Wirtualny Sprzedawca jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)