Piętnaste, jubileuszowe spotkanie profesjonalistów branży internetowej ShopCamp odbędzie się 10. listopada w Warszawie. Najgorętszy okres w e-commerce trwa. Dzieciaki czekają na prezenty, a rekiny e-biznesu pomagają elfom zapełnić wór Świętego Mikołaja. Po głośnym sukcesie poprzedniej edycji ShopCamp “Erotica” to kolejne spotkanie dedykowane określonym odbiorcom. Do tablicy wywołujemy: “Dzieciaki”.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Podczas ShopCampu “Dzieciaki”, wystąpi m.in. Wiktor Wilk, Project manager ciufcia.pl - najpopularniejeszego w Polsce serwisu edukacyjnego dla dzeci, który przybliży jak “monetyzować” rodziców w sieci. Katarzyna Krzysztofiak z Allegro będzie mówić o tym, że w kryzysie również można zarabiać, szczególnie jeśli sprzedaje się produkty dla dzieci. Z kolei Ilona Lewkowicz brand manager Baby’s Secret, zaprezentuje pierwszy polski klub zakupowy dla mam. Paweł Stępień z Funmedia.pl, opowie o tym jak nikomu nieznany projekt 8.1 przeszedł drogę do pozyskania ponad 1000 szkół podstawowych oraz 1000 bilbiotek w Polsce. Z kolei jeden z prelegentów na dzieciach zna się jak nikt inny... bo sam jest jeszcze dzieckiem - Krystian Gontarek, 11-letni twórca GameTeller.net opowie o komunikacji z najmłodszymi w sieci.

Pełną agendę spotkania można śledzić pod linkiem: http://shopcamp.pl/agenda

ShopCamp to spotkania dotyczące szeroko pojętej tematyki sprzedaży w internecie. Najbliższe spotkanie to ostatnie w tym roku, a zarazem kończące trzeci cykl ShopCampu, który gromadzi społeczność e-commerce od 2010r. Oprócz dużej dawki wiedzy ekspertów, spotkaniom towarzyszy luźna atmosfera, która powoduje, że ich uczestnicy bez problemu przełamują bariery komunikacyjne i nawiązują cenne kontakty z innymi ShopCampowiczami. Podczas “Dzieciaków” będzie też można wrócić na chwilę do szkolnych lat - spróbować waty cukrowej i obejrzeć występy mima.

To co odróżnia ShopCampy od innych konferencji to także Arena, podczas której każdy może zaprezentować przez 5 minut swój pomysł, ideę bądź odkrycie - mikrofon jest Twój. Aby wziąć udział w ShopCampie wystarczy się zarejestrować (bezpłatne): http://shopcamp.pl/)

Trzeci cykl ShopCampu wspiera Mecenas - Platforma iStore. Merytorycznie partneruje spotkaniom NetArch. Logistycznie spotkania wspiera Siódemka S.A. Partnerem wspierającym ShopCamp Dzieciaki jest Trusted Shopsi SOFORT banking.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)