Miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem akcji UsabilityTools for startups. Akcja skierowana jest do obiecujących polskich startupów, a jej organizatorem jest platforma UsabilityTools.com wspierająca zdalne badanie użyteczności stron internetowych. Wspólnie z organizatorami chcemy wesprzeć ciekawe pomysły na e-biznes oraz pokazać jak za pomocą nowoczesnych narzędzi stworzyć stronę przyjazną dla użytkownika.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Każdy startup, który przyłączy się do akcji na stracie otrzymuje 5 kredytów – równowartość $25 – do wykorzystania na narzędzia udostępniane przez UsabilityTools.com. Za ich pomocą można między innymi zbadać w jakie miejsca najczęściej klikają użytkownicy (Click Tracking), nagrać film z obecności użytkowników na stronie (Visitor Recording) czy też porównać ich zachowanie na jej różnych wersjach (A/B Testing). Już niedługo na stronie akcji pojawi się lista startupów biorących udział w UsabilityTools for startups. Organizatorzy zachęcają uczestników do przygotowania Case Study z badań swojego startupu z wykorzystaniem narzędzi UsabilityTools.com. Dla wszystkich, którzy przygotują Case Study przewidziano nagrodę 20 dodatkowych kredytów – równowartość $100 – oraz konsultacje ze specjalistą User Experience (UX).

– Być może dla niektórych pozyskanie dodatkowych informacji o użytkownikach przyczyni się jedynie do wprowadzenia zmian optymalizujących użyteczność, ale dla innych może to być początek rewolucji na stronie – mówi Bartosz Mozyrko, twórca UsabilityTools.com. – Akcję kierujemy do startupów z potencjałem rynkowym, które stawiają na komfort użytkowników. Lepsze rozumienie ich potrzeb może przyczynić się do znacznego zwiększenia jakości oferowanych usług – podsumowuje.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)