Miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem akcji UsabilityTools for startups. Akcja skierowana jest do obiecujących polskich startupów, a jej organizatorem jest platforma UsabilityTools.com wspierająca zdalne badanie użyteczności stron internetowych. Wspólnie z organizatorami chcemy wesprzeć ciekawe pomysły na e-biznes oraz pokazać jak za pomocą nowoczesnych narzędzi stworzyć stronę przyjazną dla użytkownika.

Każdy startup, który przyłączy się do akcji na stracie otrzymuje 5 kredytów – równowartość $25 – do wykorzystania na narzędzia udostępniane przez UsabilityTools.com. Za ich pomocą można między innymi zbadać w jakie miejsca najczęściej klikają użytkownicy (Click Tracking), nagrać film z obecności użytkowników na stronie (Visitor Recording) czy też porównać ich zachowanie na jej różnych wersjach (A/B Testing). Już niedługo na stronie akcji pojawi się lista startupów biorących udział w UsabilityTools for startups. Organizatorzy zachęcają uczestników do przygotowania Case Study z badań swojego startupu z wykorzystaniem narzędzi UsabilityTools.com. Dla wszystkich, którzy przygotują Case Study przewidziano nagrodę 20 dodatkowych kredytów – równowartość $100 – oraz konsultacje ze specjalistą User Experience (UX).

– Być może dla niektórych pozyskanie dodatkowych informacji o użytkownikach przyczyni się jedynie do wprowadzenia zmian optymalizujących użyteczność, ale dla innych może to być początek rewolucji na stronie – mówi Bartosz Mozyrko, twórca UsabilityTools.com. – Akcję kierujemy do startupów z potencjałem rynkowym, które stawiają na komfort użytkowników. Lepsze rozumienie ich potrzeb może przyczynić się do znacznego zwiększenia jakości oferowanych usług – podsumowuje.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)