Swoją działalność w branży e-marketingu rozpoczął MailPlanner. Swą oryginalność zawdzięcza hybrydowości, jest to bowiem dom mediowy z domieszką brokera baz specjalizujący się w email marketingu. Wyłonił się z firmy FreshMail, ma więc silne merytoryczne i techniczne zaplecze specjalistów od email marketingu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

MailPlanner to firma specjalizująca się w dobieraniu dokładnie stargetowanej bazy odbiorców na potrzeby kampanii email marketingowych poszczególnych Klientów. Zajmuje się także planowaniem czasu oraz sekwencją wysyłki, prowadzi testy dostarczalności i przede wszystkim koordynuje pracę na wielu bazach.

MailPlanner rozpoczyna swoją działalność po dokładnej analizie rynku. Obserwując w Polsce rosnące zainteresowanie email marketingiem do baz zewnętrznych firma FreshMail postanowiła wypełnić niszę i zareagować na potrzeby Klientów. Powstał więc MailPlanner, który ma na celu realizację mailingów do baz subskrybentów, pozyskanych zgodnie z wymaganiami Klientów, tak aby kampanie email marketingowe docierały do dokładnie stargetowanej grupy odbiorców, chcących otrzymywać mailingi. MailPlanner to całościowa obsługa kampanii z dodatkowym merytorycznym supportem FreshMaila - najczęściej nagradzanej za efektywność i kreatywność agencji email marketingowej w Polsce.

Jak twierdzi Magdalena Rudek - manager ds. baz danych MailPlanner - mottem marki jest „Realizowanie skutecznych i efektywnych kampanii o szerokim zasięgu przy jednoczesnym dbaniu o odpowiednią personalizację wysyłek.” Bazy, do których mailingi sprzedaje MailPlanner są także bezpieczne i pozyskane zgodnie ze sztuką czyli zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych i wysyłanie informacji handlowych.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)