Developer aplikacji mobilnych – JOJO Mobile Polska – został nowym członkiem klastra Creativro, wspólnej inicjatywy władz samorządowych Wrocławia i przedsiębiorstw działających w branży multimedialnej. Celem klastra jest wzmocnienie lokalnych innowacyjnych firm i inspirowanie przedsiębiorczości. Firma, działająca jako Software House i specjalizująca się w projektach mobilnych na platformy Microsoftu, stanowi silne wsparcie biznesowe dla założeń realizowanych przez Creativro.

Creativro to klaster wrocławskich instytucji i firm reprezentujących branżę kreatywną oraz nowe media. Powstał w wyniku uzyskania przez Wrocław tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Działalność Creativro zmierza do wzmocnienia rozpoznawalności Wrocławia w obszarze sektora multimedialnego i budowania wizerunku miasta jako silnego ośrodka branżowego. Wśród firm i instytucji należących do klastra znajdują się: Can’t Stop Games, Techland, Tequila Mobile, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej oraz Dolnośląska Szkoła Wyższa. Każda spółka dołączająca do klastra jest stabilnym partnerem, ukierunkowanym na odnoszenie sukcesów na rynku globalnym. Dołączenie spółki JOJO Mobile Polska wzmocni kompetencje klastra w zakresie oferowania eksperckiej wiedzy na temat aplikacji mobilnych i interfejsów graficznych na czołowe platformy, w szczególności Windows Phone oraz Windows 8 – podkreśla Bartłomiej Lozia, CEO i założyciel JOJO Mobile Polska. – Idea Creativro bliska jest założeniom naszej spółki. Chcemy posłużyć się efektem synergii, by inspirować młodych zdolnych ludzi i tworzyć przyjazne środowisko biznesowe, wspierające ekspansję lokalnych przedsiębiorstw na rynek międzynarodowy.

Firma JOJO Mobile Polska jako jeden z pierwszych developerów w kraju zaczęła tworzyć aplikacje na system Windows Phone. Specjalizuje się w projektowaniu interfejsu graficznego Modern UI, właściwego dla OS Microsoftu. Spółka świadczy także usługi związanie z tworzeniem i wdrażaniem aplikacji oraz gier mobilnych na pozostałe platformy – iOS i Android. Specjaliści przeprowadzają klienta przez cały proces tworzenia produktu, od momentu powstania konceptu aż do umieszczenia aplikacji w sklepie. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Agora SA, Grupa Polskapresse, Travel Planet i GoldenLine.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)