11 marca przedsiębiorcy, developerzy, programiści, marketingowcy i wszyscy pasjonaci mobilnych technologii z południa Polski spotkają się w gliwickim CKS „Mrowisko” na II edycji konferencji pod hasłem Mobile Silesia. W planach tegorocznego wydarzenia są zarówno wystąpienia znanych w branży prelegentów, jak i późniejszy networking.

Mobile Silesia to obecnie jedno z nielicznych, w dodatku całkowicie bezpłatnych, spotkań dla pasjonatów mobile ze Śląska i okolic. Celem konferencji jest wspieranie rozwoju rynku mobilnego w dynamicznie zmieniającym się regionie jakim jest Śląsk, tworzenie platformy wymiany doświadczeń, promowanie dobrych praktyk, wskazywanie kierunku rozwoju branży i integracja środowiska biznesowego.

W planie konferencji są cztery wystąpienia. Pierwszą prelekcję pt. „Skuteczności kampanii mobilnych z wykorzystaniem QR kodów i NFC” poprowadzi Robert Rachwał (właściciel ClickMaster Polska, organizator Mobile Trends Conference&Awards) i Edyta Przybyłko (ClickMaster Polska). Następnie Paweł Szewczyk (współwłaściciel i-sklep.pl) wspólnie z uczestnikami zastanowi się „Czy warto inwestować w Responsive Web Design?”. Trzecie wystąpienie poprowadzi Bartosz Majewski z Grupy Unity, przybliżając tematykę efektywnego m-commerce i roli mobile w sprzedaży wielokanałowej. Ostatnim prelegentem będzie Arkadiusz Haszto (Mobile Wings Interactive), który z perspektywy 10 lat doświadczeń na rynku, opowie „Dlaczego przyszła pora na mobile w marketingu?”

Mobilne technologie coraz popularniejsze

Światowy rynek mobilnej reklamy rozwija się niezwykle dynamicznie. Według prognoz firmy Gartner do 2015 będzie wart już 20 miliardów dolarów. Mobilny marketing zyskuje na znaczeniu również w Polsce. Andrzej Ogonowski, przedstawiciel z firmy organizaującej konferencję zwraca także uwagę na fakt, że zainteresowanie tą tematyką widoczne jest nie tylko wśród największych marek, ale również mniejszych przedsiębiorstw czy lokalnych organizacji:

Marketing mobilny to bardzo szeroki zbiór zagadnień, na który składają się różne narzędzia i możliwości ich wykorzystania. Z jednej strony tradycyjne i znane każdemu SMS-y, z drugiej dedykowane aplikacje i strony mobilne czy też nie do końca jeszcze wykorzystana przez marketing technologia rozszerzonej rzeczywistości. Nic więc dziwnego, że wśród wielu możliwości każdy przedsiębiorca czy specjalista stara się wybrać właściwe dla siebie narzędzie lub też efektywnie łączyć kilka z nich. Takie spotkania jak Mobile Silesia mają za zadanie nie tylko wesprzeć uczestników merytoryczną wiedzą na ten temat, ale także umożliwić bezpośrednie podjęcie dyskusji z obecnymi na miejscu specjalistami.

Organizatorem MobileSilesia jest platforma usług mobilnych SMSAPI.pl we współpracy z agencją interaktywną Positive Power. Przedsięwzięciu partnerują również SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz magazyny Marketer+ i Online Marketing, portale GoMobi.pl, NowyMarketing.pl, MamStartup.pl. Spotkanie ma charakter otwarty. Wstęp jest bezpłatny dla wszystkich odwiedzających. Wejściówki odbiera się po dokonaniu rezerwacji online pod adresem http://www.mobilesilesia.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)