... ... ...

Uczestnicy II edycji GammaRebels zaprezentują się podczas Demo Day w Warszawie 26 lutego

Dodane

22-02-2013

Mam Startup

GammaRebels to intensywny program akceleracyjny dla startupów technologicznych, działający w ramach funduszu HardGamma Ventures.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Uczestnicy programu akceleracyjnego GammaRebels po intensywnym, 3-miesięcznym okresie szkoleniowym, podczas którego pracowali nad swoimi projektami, będą mieli okazję zaprezentować się podczas Demo Day w trzech krajach. Demo Day to prezentacja przed potencjalnymi inwestorami i stanowi ostatni etap programu GammaRebels.

W tym roku uczestnicy zaprezentują się przed inwestorami w trzech krajach – w Polsce, w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Pierwszy Demo Day odbył się 6 lutego 2013 roku w Londynie, na Google Campus. Kolejny 26 lutego Warszawie, w GammaFactory przy Hożej 51. Demo Day w Dolinie Krzemowej będzie miał formułę Demo Tour i odbędzie się w marcu br.

Krzysztof Kowalczyk, Partner Zarządzający HardGamma Ventures: Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości i wyników projektów biorących udział w obecnej edycji GammaRebels. Zespoły zgłaszające się do programu są coraz lepiej przygotowane, myślą globalnie. Ich pomysły są naprawdę ciekawe i warte uwagi inwestorów. Niektóre już są sukcesem - DailyArt został wybrany jedną z 12 najlepszych aplikacji edukacyjnych 2012 roku.

Warto podkreślić, że aplikacja stworzona przez jeden ze startupów uczestniczących w GammaRebels – DailyArt została uznana za jedną z najważniejszych aplikacji edukacyjnych na świecie w 2012 roku przez prestiżowy The Next Web (więcej info tutaj: http:// thenextweb.com/apps/2012/12/27/12-of-the-best-educational-apps-of-2012/)

Startupy uczestniczące w programie Gamma Rebels:

  • InventCore – łączą kompetencje programistyczne z produkcją filmową. Ich produkt powstały w ramach akceleratora to Deligic – platforma do tworzenia treści interaktywnych, filmów, video z możliwością rozwinięcia nielinearnej fabuły. Platforma umożliwia tworzenie filmów, których widzowie podejmują decyzję o zachowaniu bohaterów i rozwoju fabuły.
  • Knowledge Hives – to laboratorium R&D zorientowane na semantic web. Kompetencje zespołu oparte są na bazie komercjalizacji wieloletnich projektów naukowych prowadzonych przez założycieli w DERI (Galway) i na Politechnice Gdańskiej oraz współfinansowanego w ramach siódmego projektu ramowego UE projektu SemLib. Dostarczają narzędzi do tworzenia i wspierania semantycznych bibliotek, archiwów i muzeów cyfrowych, kontekstowe analizy big data dla użytkowników indywidualnych, małych firm i korporacji oraz inteligentnej analizy użytkowników i treści w mediach społecznościowych.
  • Cube Your Mind – laboratorium gier mobilnych założone przez pasjonatów gier planszowych, praktyków User Experience i technologii mobilnych. Przekładają popularne gry planszowe na język internetu i urządzeń mobilnych, przykładem pierwsza gra Wolfgang Kramer's Hacienda. Obecnie pracują nad kolejnym znanym tytułem.
  • Artspresso – główną działalnością będzie promocja i sprzedaż sztuki poprzez dedykowany serwis internetowy oraz nośniki w przestrzeni miejskiej. Dzięki sieci Digital Signage oraz własnym nośnikom hotele, restauracje, kawiarnie, uczelnie, biura itp. będą mogły emitować wybrane kolekcje dzieł sztuki. Artspresso udostępni szeroki wachlarz prac artystów, chcących promować i sprzedawać swoją twórczość. Selekcja dzieł będzie spersonalizowana i uwzględni kontekst czasowy oraz geolokalizacyjny.
  • Moiseum Labs – specjalizuje się w rozwoju aplikacji mobilnych związanych z rynkiem edukacji w zakresie sztuki. Pierwszy produkt to aplikacja DailyArt (IOS i Android), dzięki której użytkownicy codziennie otrzymują na swój telefon wybrane dzieło sztuki z opisem. Treść opracowywana jest przez historyków sztuki, co gwarantuje wysoką jakość produktu. DailyArt została uznana za jedną z najważniejszych aplikacji edukacyjnych na świecie w 2012 roku przez prestiżowy The Next Web.
  • Salelo – to platforma pozwalająca wyszukać najlepsze oferty z najbliższej okolicy. Dzięki niej przedsiębiorcy łatwiej dotrą do klientów a klienci nie będą musieli korzystać z kilku portali czy aplikacji, żeby znaleźć towar czy usługę w swoim otoczeniu. Pierwszym produktem jest lunchnow.pl – szybka i łatwa wyszukiwarka ofert lunchowych w okolicy, obecnie prezentująca oferty z centrum Warszawy.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)