Spółka Beemail, która na początku roku wprowadziła na rynek pierwszą platformę e-mailingową przeznaczoną dla e-commerce, pozyskała znaczącego inwestora. 70% udziałów nabył w niej Krzysztof Dębowski, który w związku z tym dołączył również do Zarządu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Beemail to firma, która od wielu lat rozwija dedykowane systemy komunikacji mailingowej i newsletterowej dla wiodących przedsiębiorstw. Na bazie wypracowanych rozwiązań wprowadziła niedawno na polski rynek platformę Beemail, przeznaczoną dla sklepów internetowych. Korzysta z niej już m.in. Empik.com, Gadu-Gadu, Media-Saturn Holding i Link4.

Transakcja odkupienia 70% udziałów od funduszu Tyler&Cook Capital Fund LLC stanowiła wypełnienie Umowy inwestycyjnej zawartej pod koniec ubiegłego roku. Pozostałe 30% udziałów pozostaje w rękach dotychczasowych właścicieli. Prezesem spółki jest Grzegorz Chyliński.

Nabycie większościowego pakietu jest dla mnie równoznaczne z zaangażowaniem w rozwój spółki – mówi Krzysztof Dębowski. Biorąc pod uwagę funkcjonalności i niezwykłą intuicyjność platformy Beemail oraz kompetencje zespołu programistów stojących za projektem jestem przekonany, że to dobra inwestycja – dodaje.

Dębowski ma ponad ośmioletnie doświadczenie związane z rynkiem e-mailingowym. Zarządzał firmami dostarczającymi narzędzia do masowej komunikacji opartej o pocztę elektroniczną, współtworzył pierwszą w Polsce sieć reklamy mailingowej, a także stał na czele grupy roboczej e-mail marketingu w IAB Polska. Ma na koncie liczne publikacje dotyczące kampanii e-mailingowych oraz prowadzi zajęcia z e-mail marketingu na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego SGH.

Niewiele jest na polskim rynku osób z tak dużym doświadczeniem w obszarze komunikacji e-mailingowej jakie ma Krzysztof – mówi Grzegorz Chyliński, Prezes Beemaila. Jego wiedza, zaangażowanie i znajomość rynku już teraz pomaga nam doskonalić dostarczane naszym klientom usługi i rozwiązania – dodaje Chyliński.

Równocześnie Beemail rozpoczął road-show mający na celu przybliżenie funkcjonalności związanych z automatyzacją procesów e-mailingowych oraz możliwościami pomiaru konwersji w kampaniach mailingowych. Pierwsza prelekcja tego cyklu miała miejsce podczas konferencji Ecommerce Trends, a kolejne odbędą się w ramach seminarium Wyróżnij się lub zgiń oraz konferencji Ecommerce Standard. Cyklowi prelekcji towarzyszą indywidualne spotkania z klientami z branży e-commerce.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)