Spółka Beemail, która na początku roku wprowadziła na rynek pierwszą platformę e-mailingową przeznaczoną dla e-commerce, pozyskała znaczącego inwestora. 70% udziałów nabył w niej Krzysztof Dębowski, który w związku z tym dołączył również do Zarządu.

Beemail to firma, która od wielu lat rozwija dedykowane systemy komunikacji mailingowej i newsletterowej dla wiodących przedsiębiorstw. Na bazie wypracowanych rozwiązań wprowadziła niedawno na polski rynek platformę Beemail, przeznaczoną dla sklepów internetowych. Korzysta z niej już m.in. Empik.com, Gadu-Gadu, Media-Saturn Holding i Link4.

Transakcja odkupienia 70% udziałów od funduszu Tyler&Cook Capital Fund LLC stanowiła wypełnienie Umowy inwestycyjnej zawartej pod koniec ubiegłego roku. Pozostałe 30% udziałów pozostaje w rękach dotychczasowych właścicieli. Prezesem spółki jest Grzegorz Chyliński.

Nabycie większościowego pakietu jest dla mnie równoznaczne z zaangażowaniem w rozwój spółki – mówi Krzysztof Dębowski. Biorąc pod uwagę funkcjonalności i niezwykłą intuicyjność platformy Beemail oraz kompetencje zespołu programistów stojących za projektem jestem przekonany, że to dobra inwestycja – dodaje.

Dębowski ma ponad ośmioletnie doświadczenie związane z rynkiem e-mailingowym. Zarządzał firmami dostarczającymi narzędzia do masowej komunikacji opartej o pocztę elektroniczną, współtworzył pierwszą w Polsce sieć reklamy mailingowej, a także stał na czele grupy roboczej e-mail marketingu w IAB Polska. Ma na koncie liczne publikacje dotyczące kampanii e-mailingowych oraz prowadzi zajęcia z e-mail marketingu na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego SGH.

Niewiele jest na polskim rynku osób z tak dużym doświadczeniem w obszarze komunikacji e-mailingowej jakie ma Krzysztof – mówi Grzegorz Chyliński, Prezes Beemaila. Jego wiedza, zaangażowanie i znajomość rynku już teraz pomaga nam doskonalić dostarczane naszym klientom usługi i rozwiązania – dodaje Chyliński.

Równocześnie Beemail rozpoczął road-show mający na celu przybliżenie funkcjonalności związanych z automatyzacją procesów e-mailingowych oraz możliwościami pomiaru konwersji w kampaniach mailingowych. Pierwsza prelekcja tego cyklu miała miejsce podczas konferencji Ecommerce Trends, a kolejne odbędą się w ramach seminarium Wyróżnij się lub zgiń oraz konferencji Ecommerce Standard. Cyklowi prelekcji towarzyszą indywidualne spotkania z klientami z branży e-commerce.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)