Serwis lifestyle’owy klasy premium – iWoman.pl – należący do Grupy Money.pl uruchomił nową platformę blogową. Zmieniona architektura i design platformy oraz nowe funkcjonalności, np. możliwość fotoblogowania, zostały już udostępnione Użytkownikom. Ponadto wybrane blogi polecane są na łamach innych serwisów należących do Grupy.

iWoman.pl to serwis dla kobiet, które poszukują w internecie wartościowych i inspirujących treści. Z jednej strony dostają je na iWoman.pl w postaci tekstów redakcyjnych, z drugiej – same tworzą analogicznej wartości kontent. Wśród blogujących na iWoman.pl mamy ekspertki z różnych dziedzin, np. dietetyki czy dermatologii estetycznej , ale też „zwykłe pasjonatki”, np. sztuki. Taka formuła, współwystępowania materiałów redakcyjnych i blogowych, cieszy się coraz większą popularnością.

Blogerzy na platformie iWoman.pl mają do dyspozycji nie tylko nowe narzędzia, ale zyskują także możliwość promowania swojej publicystyki na stronach redakcyjnych iWoman.pl czy innych serwisów należących do naszej Grupy, w tym największego z nich: Money.pl. Jeśli ekspertowi zależy na dotarciu do szerszej społeczności czytelników, wybranie blogowania na naszej platformie może mu to znacznie ułatwić – komentuje rozwój platformy Joanna Gajewska, menadżer ds. komunikacji marketingowej & PR w Grupie Money.pl.

Polecenia wpisów blogerów odbywają się z poziomu strony głównej platformy blogowej, ale także z poziomu strony głównej serwisu iWoman.pl. Przy artykułach redakcyjnych znajdują się odniesienia do wpisów o analogicznej tematyce opublikowanych w serwisowej blogosferze. Wpisy ekspercie, które są polemiczne wobec artykułów redakcyjnych mogą być także w całości, kontrapunktowo publikowane na stronach redakcyjnych. Komentarze ekspertów-blogerów są polecane także z poziomu strony głównej serwisu Money.pl.

Platforma blogowa iWoman.pl otwarta jest dla wszystkich chcących dzielić się swoimi przemyśleniami dotyczącymi szeroko rozumianego stylu życia. Będzie rozwijana o nowe opcje w zależności od zachowań i sugestii swoich Użytkowników.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)