W odpowiedzi na zmianę wyglądu Allegro, w ostatnim tygodniu selekcjoner aukcji Trudo.pl dostosował swój wygląd do bardziej nowoczesnych trendów. W bardziej przejrzystym Trudo użytkownicy mogą wygodniej znaleźć atrakcyjne TOP oferty z najpopularniejszego serwisu aukcyjnego w Polsce Allegro.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Do interesujących przedmiotów można dotrzeć nie tylko za pomocą zwykłej wyszukiwarki, ale także korzystając w wyszukiwania głosowego (dla użytkowników Google Chrome), wyniki wyświetlą się automatycznie po kliknięciu w ikonkę mikrofonu i wypowiedzi użytkownika. Wyszukiwarka standardowa jak i głosowa jest zawsze w zasięgu wzroku, dzięki czemu zakupy będą jeszcze przyjemniejsze i łatwiejsze.

Trudo prezentuje obecnie 160 000 popularnych aukcji. Podstawą rankingu jest "Mądrość Tłumu" w formie zespołu kryteriów biorących pod uwagę m.in. ilość kupujących, zainteresowanie konkretnymi aukcjami oraz przedmioty najczęściej obserwowane. Zyski i odwiedziny serwisu są w trendzie wzrostowym. – dodaje Daniel Burzawa.

Od początku istnienia serwisu, 1 sierpnia 2012 r, dzięki Trudo.pl użytkownicy dokonali 5 033 zakupów, serwis odwiedziło 28 555 unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 143 009 odsłon (statystyki Google Analitycs oraz Multiprogram Allegro). Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż statystycznie co 6 osoba odwiedzająca serwis zdecydowała się na zakup produktu (a dokładniej co 5,67 osoby). To bardzo dobry wynik świadczący o skuteczności narzędzia.

Narzędzie zostało stworzone przez wspólników: Sławomira Gugałkę (Visual Technologies) oraz Daniela Burzawę (Worldseo Business Centre).

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)