Ostatni w tym roku 3camp poświęcony zostanie tematyce mobile. Będzie o augumented reality, responsive web design oraz o marketingu mobilnym, czyli jak zawsze mix ciekawych tematów - zapowiadają organizatorzy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

3camp to nieformalne spotkania ludzi zajmujących i pasjonujących się internetem. Podczas dwugodzinnej konferencji poruszane są takie tematy jak: e-marketing, e-commerce, web 2.0 i tematy społecznościowe, SEO, SEM, web projektowanie, technologia, start-upy, pozyskiwanie finansowania i wiele innych. Po części konferencyjnej odbywa się nieoficjalna część networkingowa gdzie można nie tylko porozmawiać z prelegentami, ale także nawiązać wiele ciekawych znajomości.

Czerwcowy 3camp poświęcony zostanie w całości tematyce mobilnej. Agenda przedstawia się następująco:

  • Mateusz Marmołowski - CTAdventure - Rozszerzona rzeczywistość w wydaniu CTAdventure.com”
  • Mikołaj Borzyszkowski - Polskapressse Internet - Responsywny serwis informacyjny. Studium przypadku polskatimes.pl
  • Mirek Wąsowicz, Krzysztof Moszyk - 3camp - Koniec szóstego sezonu. I co dalej 3campie?
  • Jędrzej Majko - Digital Vision - Marketing mobilny w praktyce
  • Tomasz Szulkowski - MoBehave- Marzenia Marketerów o skutecznej geolokalizacji właśnie się spełniają. Mobilne narzędzia stymulowania sprzedaży w POS

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)