... ... ...

Wyzwania social media a korporacja, czyli Social Media Day Poland w Warszawie

Dodane

06-06-2013

Mam Startup

O funkcjonowaniu korporacji i firm w środowisku social media oraz o prawnych podstawach mediów społecznościowych podczas najbliższej edycji konferencji Social Media Day Poland - 25 czerwca 2013 w Warszawie - porozmawiają organizatorzy i prelegenci. Uczestnicy spotkania wysłuchają prezentacji przedstawicieli znaczących instytucji na rynku, m.in.: Piotra Biniewicza z Procter&Gamble, Barbary Czyżowicz-Lorek z Deloitte czy Konrada Ciesiołkiewicza z Orange.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

25 czerwca 2013 odbędzie się jedenasta edycja konferencji z cyklu Social Media Day Poland. Temat przewodni spotkania to social media w korporacji. Podczas najbliższej edycji Social Media Day Poland pragniemy poruszyć temat funkcjonowania korporacji i firm w social media. Nie mamy na myśli promocji produktów z danej korporacji pochodzących, a raczej wszystko to, co mieści się w sferze korporacyjnej. Jak radzić sobie z niesłusznymi oskarżeniami? Jak prowadzić customer service? Jak budować wizerunek dobrego pracodawcy, a jak radzić sobie z zawiedzionym pracownikiem? Opowiemy o prawnych podstawach social media, o narzędziach do zarządzania wizerunkiem oraz wielością danych, jakie są w sieci. Będziemy zastanawiać się nad podstawami komunikacji korporacyjnej w social media AD 2013 - wymienia Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, prezes agencji Publicon.

Wśród prelegentów konferencji znajdą się: Barbara Czyżowicz-Lorek (Deloitte), Ewa Don- Siemion (Chajec, Don-Siemion & Żyto Kancelaria Prawna), Piotr Biniewicz (Procter&Gamble), Konrad Ciesiołkiewicz, Orange, Szymon Sikorski (Publicon), dr Jan Zając (Sotrender), Łukasz Węgrzyn (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy ), Grażyna Borkowska (GazetaPraca.pl) i Aleksandra Pezda (Gazeta Wyborcza). Partnerem konferencji jest Association of Business Service Leaders in Poland - związek zrzeszający ponad 70 polskich i zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług biznesowych, m.in.: Carlsberg, Ernst&Young, Google, HAYS, Hewlett-Packard, IBM, Procter&Gamble, Shell, Sony, Thomson Reuters.

Konferencja odbędzie się we wtorek 25 czerwca br. w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje rejestracja. Chęć udziału w wydarzeniu należy zgłaszać mailowo na adres: kontakt@socialmediaday.pl, podając swoje imię i nazwisko, reprezentowaną firmę oraz obejmowane stanowisko. O zakwalifikowaniu na konferencję decyduje kolejność zgłoszeń, osoby zakwalifikowane otrzymają potwierdzenie drogą mailową.

MamStartup jest patronem wydarzenia

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)