22 maja w krakowskim Multikinie odbyła się po raz pierwszy konferencja email marketingowa M@il My Day. Ponad 200 mailingożerców z całej Polski zjechało do Krakowa, aby w ciągu 8 godzin, wysłuchać 16 ekspertów z email marketingu i dziedzin pokrewnych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Po sukcesie organizowanych przez nas jesienią “Poranków z email marketingiem” zrozumieliśmy, że jest na rynku luka. Email marketing pojawia się jako jeden z wielu tematów na konferencji, jako 20-30 minutowa prelekcja, w której można tylko zajawić jak efektywnie prowadzić działania email marketingowe oraz jakie są najnowsze trendy. Owszem odbywają się całodzienne szkolenia czy warsztaty, ale brakuje wydarzenia, w trakcie którego dostaniemy kompleksową dawkę wiedzy i inspiracji od ludzi, którzy temat email marketingu znają jak nikt inny. Przeszła nam przez myśl obawa czy znajdzie się aż tyle osób gotowych słuchać cały dzień o email marketingu, niepotrzebnie. Konferencja od początku cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem - mówi Paweł Sala - dyrektor zarządzający FreshMail.

Tuż po rozpoczęciu rejestracji pojawili się pierwsi goście, którzy z zaciekawieniem przeglądali program konferencji, popijając gorącą kawę. Prelekcje zapowiadały się bardzo interesująco, ponieważ organizatorom udało się zgromadzić ludzi z dużym doświadczeniem, ale i pasją do tego co robią. Wśród prelegentów pojawili się specjaliści z FreshMaila oraz wielu znanych w środowisku marketingowym prelegentów jak: Paweł Tkaczyk, Rafał Szymański czy Wojciech Tomaszewski. Prezentacje w formie video można znaleźć na: https://vimeo.com/freshmail. Pyszne jedzenie tylko zaostrzyło apetyt na serwowaną przez specjalistów wiedzę, a after party pozwoliło osobiście i mniej oficjalnie skonfrontować swe opinie.

Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznali datę premiery nowej wersji systemu FreshMail 5.0, która nastąpiła dzień po M@il My Day. Z widowni padło dużo interesujących pytań o możliwości nowego systemu. Dyrektor FreshMaila obiecał również, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy wprowadzone zostaną kolejne rewolucyjne rozwiązania, które odmienią oblicze nie tylko polskiego, ale i światowego email marketingu. Wraz z nowym systemem, FreshMail postanowił odświeżyć także stronę internetową, logo, a nawet tak przez wszystkich lubianego Pana Cytrynkę.

Jeszcze w trakcie konferencji wielokrotnie padały pytania o kolejną edycję oraz wiele pochwał, za bardzo dobrze zorganizowaną, merytoryczną i ciekawą imprezę. Organizatorzy zapewnili, że M@il My Day na stałe zagości w kalendarzu konferencji nie tylko dla marketerów, ale i przedsiębiorców, specjalistów z branży ecommerce, startupowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką mailingów.

MamStartup objął patronat nad tym wydarzeniem.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)