15 lipca na rynek wszedł nowy serwis ogłoszeniowy Dobre.pl.  Przez 4 tygodnie wybrani użytkownicy, w większości przedstawiciele sklepów internetowych, mogli zapoznać się z serwisem. Dziś platforma Dobre.pl jest już otwarta dla wszystkich internautów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Serwis Dobre.pl jest nową platformą ogłoszeniową dopełniającą rynek e-commerce w Polsce. W chwili obecnej do użytku są oddane dwa pierwsze działy: Dobre Rzeczy i Dobre Firmy. Serwis przeznaczony jest zarówno dla osób indywidualnych, jak i firm.

Podstawowym założeniem serwisu jest połączenie istniejących na rynku rozwiązań z nowymi użytecznościami i funkcjonalnościami. Do dwóch dostępnych już działów wkrótce dołączą kolejne, co pozwoli wzmocnić efekt synergii między działami serwisu. Obok atrakcyjnego i przyciągającego uwagę wyglądu, ciekawego sposobu prezentacji ofert, to właśnie połączenia między poszczególnymi działami serwisu mają sprawić, że produkty będą oferowane ciekawiej i skuteczniej niż do tej pory.

Dziś każdy może skorzystać z bezpłatnego dodawania ofert w dziale Dobre Rzeczy oraz z możliwości stworzenia darmowej, rozbudowanej wizytówki swojej firmy. Zarówno sprzedający, jak i kupujący mogą skuteczniej poruszać się po ofertach dzięki wygodnym sposobom wyszukiwania, dokładnym opisom produktów, czytelnej formie prezentacji oraz łatwości i intuicyjności zarządzania ogłoszeniami.

Ponad miesięczny okres dostępności platformy Dobre.pl w internecie pozwolił nam nie tylko na techniczną i merytoryczną weryfikację mechanizmów i funkcjonalności serwisu, ale również na zebranie cennych opinii wielu praktyków rynku e-commerce. Serwis Dobre.pl spotkał się z dużym zainteresowaniem i bardzo pozytywnym przyjęciem użytkowników. Co dla nas niezwykle ważne, większość opinii potwierdziła przyjęte przez nas założenia. Połączenie ciekawej prezentacji produktów z atrakcyjnym i rozbudowanym profilem firmy to strzał w dziesiątkę- potwierdza pomysłodawca serwisu i prezes zarządu spółki Dobre Media sp. z o.o. Sławomir Danilczuk.

W najbliższych miesiącach uruchamiane będą nowe funkcjonalności oraz kolejne działy, które w połączeniu z już istniejącymi Dobrymi Rzeczami i Dobrymi Firmami stworzą spójną platformę, na której użytkownik będzie mógł znaleźć praktycznie wszystko czego szuka.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)