CheeseCat, twórca platformy NapoleonCat.com wspierającej efektywne zarządzanie marką w serwisach społecznościowych, pozyskał nowych inwestorów w pierwszej rundzie finansowania. Są nimi fundusz inwestycyjny Knowledge Hub oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

W wyniku transakcji powołana została nowa spółka Napoleon sp. z o.o., której kapitalizacja osiągnęła 3 mln złotych. Pozyskane w wyniku inwestycji środki zostaną przeznaczone na dofinansowanie prac nad rozwojem platformy NapoleonCat.com oraz jej promocję w kraju i za granicą, z naciskiem na Amerykę Łacińską, w której firma posiada już pierwszych klientów.

Prezesem i CEO Napoleona został Grzegorz Berezowski piastujący dotychczas te same stanowiska w CheeseCat. Do firmy dołączyła także Katarzyna Michalewska, wcześniej pracująca w MMT Management oraz Redmobile, gdzie zajmowała się zarządzaniem strukturami sprzedaży i rozwojem biznesu. Objąwszy stanowisko Dyrektora Operacyjnego, odpowiadać będzie za bieżącą działalność operacyjną firmy oraz rozwój sprzedaży agencyjnej w kraju. W radzie nadzorczej Napoleona znaleźli się Marcin Woźniak założyciel i wieloletni dyr. zarządzający ARBOmedia (obecnie Goldbach Audience), oraz Ivan Hernandez, międzynarodowy ekspert w obszarze komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Wzmocnieniu osobowemu uległy wszystkie działy - deweloperski, consultingowy (odpowiedzialny za wsparcie klientów) oraz analityczny.

Marcin Woźniak, współwłaściciel funduszu Knowledge Hub

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się nawiązać współpracę z NapoleonCat.com. Połączenie innowacyjnego produktu oferowanego w szybko rosnącym segmencie rynku z doświadczoną kadrą zarządzającą i zdolnym zespołem entuzjastów mediów społecznościowych, przekonuje nas, iż firma jest w stanie osiągnąć znaczącą pozycję nie tylko na rynku lokalnym, ale także za granicą. Dowodzi tego fakt, iż spółka szybko osiągnęła dodatni wynik finansowy i zdobyła pierwszych klientów poza granicami Polski.

W ciągu dwóch i pół roku naszej działalności zdobyliśmy bardzo cenną wiedzę na temat potrzeb agencji reklamowych, domów mediowych i badawczych oraz firmy, które samodzielnie realizują działania w obszarze komunikacji w serwisach społecznościowych. Przy pomocy NapoleonCat.com nasi klienci w Polsce i za granicą zarządzają ponad tysiącem fanpage’y, z których największe liczą kilkanaście milionów fanów, a zespoły je obsługujące - kilkadziesiąt osób. W odpowiedzi na zgłaszane przez nich zapotrzebowanie, rozwinęliśmy także, obok Facebooka, obsługę Twittera i YouTube. Te doświadczenia pozwalają nam stale udoskonalać oferowane przez nas rozwiązania, które przyczyniają się do wzrostu efektywności naszych klientów. Obecnie, wraz z dodatkowym, 4-osobowym zespołem architektów informacji i user experience oraz designerów, prowadzimy intensywne prace mające na celu znaczące usprawnienie naszej platformy w obszarze użyteczności i wydajności” - mówi Grzegorz Berezowski, CEO Napoleona. Wiedza i umiejętności naszego zespołu pozwalają również wspierać naszych klientów w tworzeniu dedykowanych aplikacji na serwisy społecznościowe, a także pogłębionych raportów i analiz dotyczących komunikacji w mediach społecznościowych - dodaje.

Do grona klientów Napoleona należą między innymi Wirtualna Polska, Interia, Polskie Książki Telefoniczne, PHD Media Direction, LOWE Media, Kalicińscy, Zjednoczenie.com, K2, Roots PR, Mint Media, Interactive Research Center, Multi Communications, Social Art, Agencia Riot oraz Housecricket.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)