Jakub Probola został liderem hub:raum Kraków. Od początku sierpnia będzie odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie inkubatorem innowacji dla start-upów, utworzonym przez Deutsche Telekom w kwietniu b.r.

Jakub Probola pełnił dotychczas funkcję Kierownika Działu Innowacyjności w T-Mobile. Zajmował się wyszukiwaniem i analizą nowych technologii, usług i serwisów dla klientów sieci. Od początku swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny za wdrażanie nowych technologii oraz rozwój produktów. Ze środowiskiem startupów związany od kilku lat. Był mentorem BIC Summer Start czy GammaRebels oraz członkiem jury m.in. podczas Bitspiration i Startup Weekend Warsaw. W hub:raum Kraków będzie odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie projektem.

Cieszę się z ogromnych możliwości, jakie teraz się przede mną otwierają. Współpraca z młodymi ludźmi, aspirującymi przedsiębiorcami to niesamowite doświadczenie. Pracując ze startupami będę dążyć do tego, żeby uruchomić oferowaną przez nich usługę na rynku lub rynkach, gdzie obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. To jest nasz cel. – mówi Jakub Probola, Lider hub:raum Kraków.

Trzonem krakowskiego zespołu są: Jakub Probola, Lider hub:raum Kraków, Cosmin Ochisor, Liaison Manager, Łukasz Cieśla, Operations Manager oraz Filip Dębowski, Communication and Event Manager. Wkrótce do zespołu dołączy Analityk, którego zadaniem będzie ewaluacja zgłaszających się projektów oraz Ewangelista odpowiedzialny za promowanie marki i wsparcie komunikacyjne.

hub:raum Krakow to inkubator innowacji oferujący wsparcie młodym przedsiębiorcom z Europy Środkowo-Wschodniej. Polska to drugi europejski kraj, w którym Deutsche Telekom, do którego należy sieć T-Mobile nawiązuje współpracę ze startupami, czyli firmami na wstępnym etapie rozwoju, zajmującymi się głównie nowoczesnymi technologiami.

Inkubator oferuje kompleksowe wsparcie w czterech obszarach: finansowania, zapewnienia przestrzeni do pracy (możliwość co-workingu), doradztwa mentorów i ekspertów oraz dostępu do zasobów Deutsche Telekom (takich jak baza klientów, usługi techniczne, dostęp do infrastruktury).

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)