W dniach 24-25 marca 2014 r. na Stadionie Narodowym odbędzie się trzecia edycja prestiżowej konferencji Generation Mobile organizowanej przez NoNoobs.pl i Antyweb.pl.

Niesamowite przychody reklamowe Facebooka z mobile, które stanowią już 53%przychodów reklamowych giganta pokazują, że pionierki czas minął i możliwa jest już realizacja naprawdę ogromnych przychodów i zysków w tym segmencie. Ruch na stronach mobilnych to już ponad 15% globalnego ruchu w internecie i cały czas rośnie, a 45% transakcji na amerykańskim Grouponie pochodzi właśnie z mobile. Sprzedaż mobilna będzie kluczową w najbliższym czasie i praktycznie każda firma musi przygotować strategię dopasowaną do mobilnych zachowań swych klientów i użytkowników.

- Z dnia na dzień błyskawicznie wzrasta konkurencja w obszarze mobile i nic nie zapowiada zatrzymania tego dynamicznego rozwoju. Nasza konferencja jest odpowiedzią na potrzeby rynku, sukces poprzednich edycji udowodnił, że oferowana przez naszych ekspertów wiedza oraz praktycznie rozwiązania są niezwykle cenne i pożądane w wielu branżach - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl. - Pokażemy więc strategie graczy, którzy odnieśli sukces oraz zaprezentujemy unikalne projekty i case studies potwierdzające fakt, że z mobile można czerpać pokaźne przychody. Ponadto przedstawimy wyniki cyklicznego badania Generation Mobile realizowanego przez SW Research, którego wyniki mogą pomóc w zrozumieniu zachowań, przyzwyczajeń i preferencji użytkowników telefonów komórkowych co ułatwi podejmowanie właściwych decyzji biznesowych.

Tematyka tegorocznej konferencji skupiać się będzie wokół najnowszych i najbardziej gorących rozwiązań z obszaru mobile: bankowości i płatności mobilnych (wystąpienia Miłosza Brakonieckiego i Tomasza Niewiedziała z Banku Zachodniego WBK, Aleksandra Gawrońskiego z mBank.pl oraz Macieja Konratowskiego z MasterCard). Mobilne porady dla m-commerce, przedstawi Bartosz Witoń z Grupy Allegro, a o strategiach wydawców dostarczających treści na wiele urządzeń mobilnych opowie Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. Nie zabraknie też prezentacji wizjonerskich i przeglądowych. Jak rynek mobilny wpływa na technologie opowie Arek Skuza z iTraf Technology, a gość specjalny konferencji Lysa Clavenna zdradzi tajniki budowania pozycji lidera przez firmę Samsung. Nowe perspektywy wykorzystania technologii Bluetooth Low Energy i sensorów (iBeacon) zaprezentuje Jakub Krzych z Estimote.

- Antyweb.pl po raz kolejny współorganizuje konferencję Generation Mobile, gdyż właśnie w tym miejscu, wspólnie z naszymi ekspertami dokładnie prześwietlamy najnowsze trendy z obszaru mobile oraz próbujemy nakreślać perspektywy rozwoju branży i inwestowania w dobre projekty – mówi Grzegorz Marczak z Antyweb.pl. - Prowadzona przeze mnie sesja Q&A z udziałem Michała Brańskiego (o2.pl) oraz Łukasza Wejcherta (Dirlango) poświęcona będzie strategiom dywersyfikowania przychodów z mobile. Wspólnie zastanowimy się gdzie szukać innowacji w mobile, jakie projekty i technologie mają największy potencjał, na czym tak naprawdę w mobile zarabiamy teraz i na czym możemy zarabiać w przyszłości.

Osoby zainteresowane inwestowaniem w obszarze mobile z pewnością zainteresują wystąpienia: Bartłomiej Gola z SpeedUp Venture, który przedstawi podstawowe błędy popełniane przez przedsiębiorców wchodzących na rynek mobilny, Tomasza Woźniaka (Future Mind) o specyfice zarządzania projektami mobilnymi oraz Bolesława Tekielskiego z Transition Technologies, którego prezentacja poświęcona będzie innowacyjnym aplikacjom mobilnym stworzonym dla osób niewidzących lub słabo widzących i możliwościom pozyskania dofinansowania na tego typu projekty.

- Naszą intencją, obok przedstawienia najnowszych trendów oraz strategii największych graczy, jest dostarczenie także praktycznej wiedzy i porad dotyczących pozycjonowania i monetyzacji w ekosystemach aplikacyjnych – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl. - Tym zagadnieniom poświęcony będzie drugi dzień konferencji, podczas którego nasi eksperci opowiedzą m. in. o jakości aplikacji mobilnej (Jarek Potiuk, Polidea), modelach zarabiania Agata Kozak (Bloxy & Next Is Great), wykorzystaniu Big Data ( Michał Sadowski Brand 24) oraz sprzedaży aplikacji na wielu platformach (Remigiusz Kościelny, Vivid).

Konferencja Generation Mobile adresowana jest do osób wdrażających strategię mobilną w firmach i organizacjach, do przedstawicieli portali, sklepów, wydawnictw, serwisów social media oraz twórców startupów. Tematyka konferencji zainteresuje też agencje reklamowe i mobilne, działy sprzedaży i marketingu w firmach i organizacjach, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną oraz firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne i producentów i developerów aplikacji.

Bilety na Generation Mobile 2014:

http://2014.generationmobile.pl/rejestracja-na-konferencje

Program Generation Mobile 2014:

http://2014.generationmobile.pl/program

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)