Ponad 15 mln osób w Polsce korzysta codziennie z Internetu, w tym z mediów społecznościowych. GUARDA – Brand Reputation Defender to najnowsze polskie narzędzie do monitorowania obecności pracowników w mediach społecznościowych, przygotowane przez firmę RedBelt.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Wykorzystywanie mediów społecznościowych przez pracowników coraz częściej doprowadza do utraty wiarygodności i reputacji przez firmę. To zjawisko widoczne zarówno w Polsce, jak i zagranicą staje się ważnym problemem, z którym boryka się coraz więcej firm i instytucji.
GUARDA BRD pozwala sprawdzać aktywność zdefiniowanych użytkowników na portalach społecznościowych. Dzięki temu ma istotny wpływ na zarządzanie ryzykiem w dwóch podstawowych obszarach, związanych z obecnością pracowników firmy, w mediach społecznościowych:

  1. Ryzykiem reputacyjnym – rozumianym, jako utrata bądź powstanie uszczerbku na reputacji, wiarygodności lub/i  wizerunku firmy,
  2. Ryzykiem wynikającym z możliwości ujawnienia informacji poufnych.

GUARDA BRD jest odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się otoczenia informacyjnego przedsiębiorstwa i pozwala firmom na bieżąco monitorować wypowiedzi pracowników w mediach społecznościowych 24/7, daje możliwość zapoznania się z opiniami o firmie, pozwala diagnozować potencjalne zagrożenia i zwiększa szybkość reakcji na sytuacje kryzysowe. Aplikacja to również, obszerna dodatkowa funkcjonalność m.in.: zaawansowane raporty aktywności, alerty o zdarzeniach.

Dodatkowym atutem jest możliwość przetestowania aplikacji przez 30 dni całkowicie za darmo.

źródło: informacja prasowa

Wywiad z Piotrem Krawczykiem pomysłodawcą GUARDA – Brand Reputation Defender

Komentarze (0)