Ponad 15 mln osób w Polsce korzysta codziennie z Internetu, w tym z mediów społecznościowych. GUARDA – Brand Reputation Defender to najnowsze polskie narzędzie do monitorowania obecności pracowników w mediach społecznościowych, przygotowane przez firmę RedBelt.


Wykorzystywanie mediów społecznościowych przez pracowników coraz częściej doprowadza do utraty wiarygodności i reputacji przez firmę. To zjawisko widoczne zarówno w Polsce, jak i zagranicą staje się ważnym problemem, z którym boryka się coraz więcej firm i instytucji.
GUARDA BRD pozwala sprawdzać aktywność zdefiniowanych użytkowników na portalach społecznościowych. Dzięki temu ma istotny wpływ na zarządzanie ryzykiem w dwóch podstawowych obszarach, związanych z obecnością pracowników firmy, w mediach społecznościowych:

  1. Ryzykiem reputacyjnym – rozumianym, jako utrata bądź powstanie uszczerbku na reputacji, wiarygodności lub/i  wizerunku firmy,
  2. Ryzykiem wynikającym z możliwości ujawnienia informacji poufnych.

GUARDA BRD jest odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się otoczenia informacyjnego przedsiębiorstwa i pozwala firmom na bieżąco monitorować wypowiedzi pracowników w mediach społecznościowych 24/7, daje możliwość zapoznania się z opiniami o firmie, pozwala diagnozować potencjalne zagrożenia i zwiększa szybkość reakcji na sytuacje kryzysowe. Aplikacja to również, obszerna dodatkowa funkcjonalność m.in.: zaawansowane raporty aktywności, alerty o zdarzeniach.

Dodatkowym atutem jest możliwość przetestowania aplikacji przez 30 dni całkowicie za darmo.

źródło: informacja prasowa

Wywiad z Piotrem Krawczykiem pomysłodawcą GUARDA – Brand Reputation Defender

Komentarze (0)