Polacy z VoodooDance chcą powtórzyć sukces Amerykanów, którzy zarobili 120 milionów dolarów na sportowej aplikacji na telefony i tablety. VoodooDance zaczyna od interaktywnej aplikacji mobilnej na Mundial.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Bezpłatna aplikacja mobilna (tzw. 2nd screen) firmy VoodooDance i TVP Live Sport.TVP.PL zapewnia fanom piłki nożnej interakcję z meczami transmitowanymi na żywo, bo mogą przewidywać wydarzenia boisku i zdobywać za to punkty. Dodatkowo aplikacja oferuje wyniki na żywo ze wszystkich dyscyplin sportowych, ranking użytkowników biorących udział w interaktywnej zabawie oraz głosowanie w konkursach (np. na piłkarza meczu) i loteriach TVP. Dla nadawców telewizyjnych i potencjalnych reklamodawców aplikacja jest też znakomitym medium reklamowym.

- To jedyna polska aplikacja 2nd screen z tak szeroką funkcjonalnością – mówi Cezary Otowski, założyciel VoodooDance i autor silnika gier będącego zapleczem platformy TVSportSync. - Dodatkowo, stanowi ona przełom w mobilnym marketingu w Polsce, bo daje reklamodawcom i telewizjom narzędzie do bezpośredniej komunikacji z użytkownikami. Dzięki naszej platformie 2nd screen telewizja staje się, dwukierunkowym, interaktywnym medium. Mamy możliwość bezpośredniej komunikacji z każdym użytkownikiem aplikacji. Możemy serwować personalizowane reklamy. Możemy angażować wybranych widzów do dodatkowych interakcji z reklamowanym brandem i zakupów przez telefon komórkowy. Z tej okazji skorzystała sieć EURO AGD RTV, która umieściła w naszej aplikacji reklamę mobilną idealnie zintegrowaną ze swoim serwisem ecommerce. Dzięki temu widzowie i użytkownicy aplikacji mają możliwość za pomocą telefonu dokonać zakupu sprzętu RTV w ramach specjalnej promocji przygotowanej na Mundial. Ale moim zdaniem najważniejsze są tu dodatkowe emocje, które daje rywalizacja z innymi graczami/użytkownikami aplikacji – wyjaśnia Czarek Otowski i dodaje, że tego typu rozwiązania przynoszą ogromne dochody na bardziej zaawansowanych rynkach. - Aplikacja At Bat amerykańskiej Major League Baseball to najlepiej zarabiająca aplikacja sportowa w Appstorze przez ostatnie 4 lata – dodaje Czarek. 

Aplikację Live Sport.TVP.PL na Android (od wersji 4.0 wzwyż) można ściągnąć tutaj

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.embiq.puchar.views&hl=pl 

Aplikację Live Sport.TVP.PL na Android (od wersji 4.0 wzwyż) można ściągnąć tutaj

https://itunes.apple.com/pl/app/sport.tvp.pl/id657844261?mt=8 

Komentarze (0)