... ... ...

Google nie lubi podróbek. Poprawki w algorytmie

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

11-02-2015

Informacja prasowa

Każdego roku Google wprowadza ok. 500-600 poprawek w algorytmie odpowiedzialnym za dostarczanie wyników wyszukiwania. Skutki większości z nich są niewielkie, jednak co pewien czas wdrażane są znaczące zmiany, spektakularnie zmieniające topowe pozycje w rezultatach wyszukiwania.

Znajomość zakresu aktualizacji algorytmu, ich skutków oraz dat może być bardzo przydatna. Pomaga w ustaleniu przyczyn zmiany widoczności serwisu w Google oraz zmian w ruchu z wyników organicznych. Informacje na temat poszczególnych update’ów algorytmu pozwalają także lepiej dostosować budowę i zawartość witryny, a także strategię pozyskiwania linków do aktualnych wymogów Google.

W 2014 r. niewątpliwie najważniejsze i najczęściej komentowane było uaktualnienie algorytmu znanego pod nazwą Pingwin, wprowadzone dopiero po 12 miesiącach od jego ostatniej aktualizacji. Oprócz Pingwina 3.0, Google wprowadziło również wiele innych istotnych zmian. Najważniejsze z nich przybliżone zostały przez agencję SEO SEMTEC w poniższej infografice:

Komentarze (0)