... ... ...

Google nie lubi podróbek. Poprawki w algorytmie

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

11-02-2015

Informacja prasowa

Każdego roku Google wprowadza ok. 500-600 poprawek w algorytmie odpowiedzialnym za dostarczanie wyników wyszukiwania. Skutki większości z nich są niewielkie, jednak co pewien czas wdrażane są znaczące zmiany, spektakularnie zmieniające topowe pozycje w rezultatach wyszukiwania.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Znajomość zakresu aktualizacji algorytmu, ich skutków oraz dat może być bardzo przydatna. Pomaga w ustaleniu przyczyn zmiany widoczności serwisu w Google oraz zmian w ruchu z wyników organicznych. Informacje na temat poszczególnych update’ów algorytmu pozwalają także lepiej dostosować budowę i zawartość witryny, a także strategię pozyskiwania linków do aktualnych wymogów Google.

W 2014 r. niewątpliwie najważniejsze i najczęściej komentowane było uaktualnienie algorytmu znanego pod nazwą Pingwin, wprowadzone dopiero po 12 miesiącach od jego ostatniej aktualizacji. Oprócz Pingwina 3.0, Google wprowadziło również wiele innych istotnych zmian. Najważniejsze z nich przybliżone zostały przez agencję SEO SEMTEC w poniższej infografice:

Komentarze (0)