International Coupons, krakowski startup stojący za marką kodyrabatowe.pl, otwiera nowe serwisy w Australii, Singapurze i RPA. Ekspansja na nowe rynki to wynik sukcesu, jaki w ciągu ostatnich dwóch lat grupa osiągnęła w kilkunastu krajach na całym świecie oferując konsumentom kody rabatowe i promocje na tańsze zakupy.

fot. kaboompics.com

Grupa International Coupons co kilka miesięcy uruchamia nowe platformy za granicą, dostosowując je do wymagań i oczekiwań lokalnych rynków. W marcu 2015 r. firma uruchomiła platformę z kodami rabatowymi - pod nazwą Picodi - w Australii, Singapurze oraz RPA. O tym, że konsumenci na całym świecie, także w krajach rozwiniętych, zainteresowani są kodami rabatowymi świadczą liczby. W ciągu ostatniego roku z zagranicznych serwisów należących do grupy International Coupons skorzystało ponad 6,6 milionów użytkowników z 12 krajów.

Na zagranicznych rynkach, na których się pojawialiśmy, najczęściej byliśmy prekursorami. Uczyliśmy tamtejsze sklepy, że kody rabatowe to mierzalne narzędzie marketingowe do pozyskania nowych klientów, a samych konsumentów, że dzięki kodom mogą realnie obniżyć koszty zakupów – wylicza Szymon Dobosz, CEO International Coupons. W tej chwili platformy należące do grupy mają pozycję lidera w Polsce, Czechach, Turcji i na Słowacji.

Siedziba firmy International Coupons mieści się w Krakowie, tutaj też pracuje znaczna część osób odpowiedzialnych za rozwój platform na zagranicznych rynkach. – Nasz przykład pokazuje, że młoda polska firma ma szansę na globalny rozwój bez potrzeby otwierania dużych, lokalnych biur w kilkunastu krajach świata. Współpracujemy oczywiście z osobami doskonale znającymi miejscowe realia biznesowe, zwłaszcza w miejscach tak egzotycznych dla Polaków jak Turcja czy Meksyk. Jednak w większości nasi pracownicy to młodzi ludzie z Polski zainteresowani daną kulturą, ze świetną znajomością języków obcych – wyjaśnia Szymon Dobosz.

Komentarze (0)