... ... ...

Polski YouTube gamerami stoi

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

01-04-2015

Informacja prasowa

Ponad połowa użytkowników polskiego Facebooka interesuje się grami. Z analizy aplikacji do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku Catvertiser.com wynika, że aż 7,8 mln osób deklaruje swoje zamiłowanie do gier. Co ciekawe większość z nich (51,28%) to kobiety - 4 mln.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. picjumbo.com

Największym zainteresowaniem cieszą się gry video. Najlepiej, żeby można w nich było strzelać. Bardzo ciekawe są wyniki regularności z jaką gramy. 960 tys. osób deklaruje, że robiło to wczoraj. Największą grupę (ponad 56%) wśród tych osób stanowią kobiety. Najliczniejsza grupa przyznaje się z kolei jedynie do tego, że ich kontakt z graniem miał miejsce w ciągu ostatnich 2 tygodni (2,4 mln.).

W ciągu ostatniego tygodnia grało ponad 1,8 mln użytkowników Facebooka. Większość (340 tys.) twierdzi, że robi to raz w tygodniu. Codziennie gra 22 tys. osób, które posiada konto w największym serwisie społecznościowym świata. Badanie wykonane przez Catvertiser.com zostało przeprowadzone na podstawie realnych danych opartych na zachowaniach osób korzystających z serwisu. Użytkownik to osoba, która posiada konto na Facebooku, zalogowała się na nim w ciągu ostatnich 30 dni i wykonała jakąś czynność.

- Badania te potwierdzają jak istotny dla rozwoju sieci społecznościowych jest przemysł związany z grami. Dobitnie pokazują to także dane zgromadzone przez platformę analityczną wspierającą zarządzanie treściami NapoleonCat.com. Wynika z nich, że polski YouTube gamerami stoi. 12 spośród 20 najczęściej subskrybowanych kanałów w naszym kraju dotyczy gier. W sumie te 12 kanałów ma 1,1 miliarda wyświetleń (dokładnie: 1 108 522 811) - tłumaczy Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych.

Na YouTube najwięcej subskrybentów ma reZigiusz: 1,29 miliona, a jego materiały video były wyświetlane 187 mln razy. Jego armię w mediach społecznościowych należy powiększyć o na przykład 856 tys. fanów na Facebooku, czy 166 tys. śledzących na Instagramie. Zdaniem Gazety Wyborczej. 19-latek z Wodzisławia Śląskiego jest jednym z najbardziej wpływowych młodych ludzi w Polsce. Z analizy NapoleonCat.com wynika, że każdy z jego materiałów wyświetlane jest średnio 426 tys. razy i budzi dyskusję widzów (w sumie ponad 1,2 mln komentarzy). Filmy reZigiusza są najbardziej lubiane na tle innych popularnych gamerów (7,6 mln polubień).

Komentarze (0)