Zarządzanie sprzedażą, to dziedzina, w której trzymanie ręki na pulsie i poznawanie nowości pomaga w osiąganiu lepszych wyników. Dlatego powstał portal Salesmanagement.pl, nowoczesna platforma dla praktyków zarządzania sprzedażą.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Główną wizją portalu ma być możliwość wymiany wiedzy i opinii pomiędzy specjalistami z branży, a także nawiązywania nowych kontaktów. Poprzez partnerstwo merytoryczne, praktycy mogą nieodpłatnie zamieszczać swoje artykuły i w ten sposób promować siebie lub firmę. Publikacje z zakresu marketingu, coachingu, czy technik sprzedaży, to tylko niewielka część tego, co ma do zaoferowania portal Salesmanagement.pl. Dla wszystkich użytkowników dostępne są również zaawansowane narzędzia- planery, arkusze ocen i zarządzania projektem- wspomagające efektywność menadżera, wyniki badań przeprowadzonych przez serwis, a także rekomendacje programów rozwojowych i usług.

Dla szukających możliwości rozwoju zespół Salesmanagement.pl wdraża działania szkoleniowe. „W tej chwili pracujemy nad zorganizowaniem cyklu szkoleniowego a w niedługiej przyszłości e-learningu oraz webinarów, których celem ma być edukacja młodych menadżerów, a także odświeżenie wiedzy tym, którzy są obecni na rynku już wiele lat.” – mówi Joanna Rożak, Project Manager Salesmanagement.pl. – „Naszą grupę docelową oceniamy na 9 000 - 11 000 menedżerów działów sprzedaży, którzy będą stanowić szeroki target również dla naszych działań promocyjnych.”

Portal jest otwarty na współpracę promocyjną poprzez zamieszczanie reklam lub partnerstwo biznesowe przy organizacji eventów, spotkań i szkoleń, czyli wykorzystanie logo serwisu jako patrona programu lub wydarzenia. Salesmanagement stawia również na promocję wzajemną poprzez zamieszczanie materiałów promocyjnych - artykułów sponsorowanych- w zamian za umieszczenie banneru na stronie internetowej partnera.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)