Salesmanagement.pl wsparciem dla menedżerów sprzedaży

Dodane:

Marcin Małecki, MamStartup Marcin Małecki

Udostępnij:

Zarządzanie sprzedażą, to dziedzina, w której trzymanie ręki na pulsie i poznawanie nowości pomaga w osiąganiu lepszych wyników. Dlatego powstał portal Salesmanagement.pl, nowoczesna platforma dla praktyków zarządzania sprzedażą.

Zarządzanie sprzedażą, to dziedzina, w której trzymanie ręki na pulsie i poznawanie nowości pomaga w osiąganiu lepszych wyników. Dlatego powstał portal Salesmanagement.pl, nowoczesna platforma dla praktyków zarządzania sprzedażą.


Główną wizją portalu ma być możliwość wymiany wiedzy i opinii pomiędzy specjalistami z branży, a także nawiązywania nowych kontaktów. Poprzez partnerstwo merytoryczne, praktycy mogą nieodpłatnie zamieszczać swoje artykuły i w ten sposób promować siebie lub firmę. Publikacje z zakresu marketingu, coachingu, czy technik sprzedaży, to tylko niewielka część tego, co ma do zaoferowania portal Salesmanagement.pl. Dla wszystkich użytkowników dostępne są również zaawansowane narzędzia- planery, arkusze ocen i zarządzania projektem- wspomagające efektywność menadżera, wyniki badań przeprowadzonych przez serwis, a także rekomendacje programów rozwojowych i usług.

Dla szukających możliwości rozwoju zespół Salesmanagement.pl wdraża działania szkoleniowe. „W tej chwili pracujemy nad zorganizowaniem cyklu szkoleniowego a w niedługiej przyszłości e-learningu oraz webinarów, których celem ma być edukacja młodych menadżerów, a także odświeżenie wiedzy tym, którzy są obecni na rynku już wiele lat.” – mówi Joanna Rożak, Project Manager Salesmanagement.pl. – „Naszą grupę docelową oceniamy na 9 000 – 11 000 menedżerów działów sprzedaży, którzy będą stanowić szeroki target również dla naszych działań promocyjnych.”

Portal jest otwarty na współpracę promocyjną poprzez zamieszczanie reklam lub partnerstwo biznesowe przy organizacji eventów, spotkań i szkoleń, czyli wykorzystanie logo serwisu jako patrona programu lub wydarzenia. Salesmanagement stawia również na promocję wzajemną poprzez zamieszczanie materiałów promocyjnych – artykułów sponsorowanych- w zamian za umieszczenie banneru na stronie internetowej partnera.

źródło: informacja prasowa