... ... ...

Gdzie pracodawcy mogą dziś znaleźć młode talenty?

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

04-05-2016

Informacja prasowa
Coraz silniejszy rynek kandydata zmusza pracodawców do rywalizacji o najlepszych pracowników. Deficyt specjalistów sprawia, że firmy stawiają na młodych, których gotowe są kształcić. Gdzie wśród zdolnych studentów i absolwentów szukać przyszłych profesjonalistów?

Młodzi kandydaci coraz szybciej, bo jeszcze w czasie studiów, wykazują zainteresowanie rynkiem pracy oraz doceniają możliwość rozmowy z przedstawicielami biznesu. Jak wynika z poniższej infografiki przygotowanej na podstawie ostatniej edycji największych targów pracy i praktyk w Polsce Absolvent Talent Days – rośnie popularność wydarzeń, umożliwiających bezpośrednie spotkanie pracodawcami.

V edycję wydarzenia odwiedziło ponad 33 tysiące studentów i absolwentów – to o 24% więcej uczestników w porównaniu z wiosenną edycją wydarzenia w 2015 roku. Główną motywacją uczestników do udziału w Absolvent Talent Days jest chęć bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami firm, potrzeba poznania specyfiki pracy w konkretnych branżach oraz możliwość uzyskania rekrutacyjnych wskazówek.

Z kolei firmy obecne podczas V edycji Absolvent Talent Days potwierdzają, że spotkanie z pokoleniem Y to nie tylko efektywny sposób na znalezienie odpowiednich pracowników, ale również okazja do promowania firmy, jako atrakcyjnego pracodawcy.

– Od lat obserwujemy zachowania młodej generacji na rynku pracy. Dzięki wieloletniej współpracy z większością firm z listy TOP 500 doskonale zdajemy też sobie sprawę z potrzeb pracodawców poszukujących młodych talentów. Bezpośrednie rozmowy z firmami i młodymi, szukającymi pracy pozwalają nam przygotować unikalny program Absolvent Talent Days i tak zorganizować wydarzenie, aby idealnie odpowiadało potrzebom obu grup –mówi Kasia Godlewska, COO Grupy Absolvent.pl, organizatora Absolvent Talent Days.   

Grupa Absolvent.pl zawdzięcza swój unikalny know-how prężnie rozwijającej się platformie rekrutacyjnej dla studentów i absolwentów Absolvent.pl, wieloletniej organizacji Absolvent Talent Days oraz organizacji największego programu stypendialnego dla młodych – Stypendium z Wyboru.  

Od niedawna firmy mogą też liczyć na wsparcie Grupy w obszarze badań wizerunku pracodawcy, tworzenia strategi Employer Brandingowych i egzekucji kampanii wizerunkowych, które oferuje Absolvent Consulting, nowo powstała agencja employer brandingowa.

Szósta edycja Absolvent Talent Days odbędzie się jesienią 2016 roku w 8 polskich miastach – do dotychczas odwiedzanych miast dołączy bowiem Rzeszów.

Tu można znaleźć pełne podsumowanie V edycji Absolvent Talent Days.

Komentarze (0)