2 0 0

Branson kompletuje sojuszników, aby wesprzeć globalne cele ONZ

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

25-09-2015

Informacja prasowa
Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance - wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata m.in. takimi jak głód, zanieczyszczenie środowiska, nierówności społeczne czy bieda.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.

Na zdjęciu Richard Branson, właściciel Grupy Virgin | fot. facebook.com/RichardBranson

Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny.

W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.

- Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa mająca szczytny cel, ale przy okazji również świetna zabawa. Mam nadzieję, że dzięki takim niestandardowym działaniom, o 17 globalnych celach ONZ usłyszy jak największa liczba osób. Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który następnie przełoży się na realne działania w rzeczywistości. Gorąco zachęcam do angażowania się w akcję i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobą do zrobienia, podkreślając zarazem realność tego celu, kiedy połączymy swoje siły - komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne - powstrzymane, a nierówności między ludźmi - zniwelowanie.

Siedemnaście globalnych goli ONZ: brak ubóstwa, brak głodu, dbałość o zdrowie, odpowiednia edukacja, równość płciowa, czysta woda i dostęp do sanitariatów, nowoczesna energia dla wszystkich, godna praca oraz rozwój ekonomiczny Przemysł, innowacyjność i infrastruktura, zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami, miasta przyjazne dla środowiska, odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi, ograniczenie zmian klimatycznych, życie pod wodą, życie na lądzie, silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości Partnerstwo dla globalnych goli. 7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.

Komentarze (0)