Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance - wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata m.in. takimi jak głód, zanieczyszczenie środowiska, nierówności społeczne czy bieda.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu Richard Branson, właściciel Grupy Virgin | fot. facebook.com/RichardBranson

Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny.

W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.

- Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa mająca szczytny cel, ale przy okazji również świetna zabawa. Mam nadzieję, że dzięki takim niestandardowym działaniom, o 17 globalnych celach ONZ usłyszy jak największa liczba osób. Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który następnie przełoży się na realne działania w rzeczywistości. Gorąco zachęcam do angażowania się w akcję i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobą do zrobienia, podkreślając zarazem realność tego celu, kiedy połączymy swoje siły - komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne - powstrzymane, a nierówności między ludźmi - zniwelowanie.

Siedemnaście globalnych goli ONZ: brak ubóstwa, brak głodu, dbałość o zdrowie, odpowiednia edukacja, równość płciowa, czysta woda i dostęp do sanitariatów, nowoczesna energia dla wszystkich, godna praca oraz rozwój ekonomiczny Przemysł, innowacyjność i infrastruktura, zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami, miasta przyjazne dla środowiska, odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi, ograniczenie zmian klimatycznych, życie pod wodą, życie na lądzie, silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości Partnerstwo dla globalnych goli. 7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.

Komentarze (0)