... ... ...

WOŚP i GetResponse – ponad milion maili w ciągu roku współpracy

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

18-11-2016

Informacja prasowa
Blisko 1 100 000 wysłanych maili w ciągu ostatniego roku. Biuro prasowe Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to całkiem spora machina. Każdego dnia pracownicy działu PR dbają o to, by informować zainteresowanych o wszelkich działaniach Orkiestry.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka – wg Brand Asset™ Valuator, największego na świecie badania kondycji marek. Raport Centrum Badań Opinii Społecznej (CBOS) już po raz kolejny przedstawia Orkiestrę jako markę cieszącą się największym zaufaniem społecznym w Polsce. Na taki stan rzeczy składa się wiele czynników. Przede wszystkim przejrzystość i transparentność działań Fundacji WOŚP. Żeby jednak móc dotrzeć z informacjami o działalności Orkiestry, potrzebne są odpowiednie narzędzia. 

- Nie wyobrażam sobie teraz pracy Fundacji WOŚP bez narzędzia do wysyłki masowej mailingów. Dzięki GetResponse w każdej chwili możemy porozumiewać się choćby ze Sztabami WOŚP. Informacja idzie do wszystkich w jednej chwili. To niesamowite, że nie musze pisać 120 tys. osobnych listów, kilkoma kliknięciami kontaktuje się ze wszystkim wolontariuszami   – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. 

W ciągu roku współpracy GetResponse stało się jednym z podstawowych narzędzi pracy w Biurze prasowym Orkiestry. Orkiestra w ciągu ostatniego roku wysłała za pośrednictwem GetResponse ponad 1 mln 100 tys. e-maili. Każdego dnia liczba ta zwiększa się o kilkaset kolejnych. 

- GetResponse to jedno z podstawowych narzędzi z jakiego korzystamy w naszej codziennej pracy. Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy prowadzi działalność przez cały rok, wiele osób chce otrzymywać informacje o jej aktywnościach na bieżąco i tak się właśnie dzieje. Przygotowujemy informacje prasowe, nowinki czy choćby instrukcje dla sztabów – dzięki GetResponse możemy w szybki i łatwy sposób stworzyć przejrzystą informację, która w ciągu kilkudziesięciu sekund dotrze do odbiorców w różnych segmentach –  mówi Krzysztof Dobies, rzecznik prasowy Orkiestry. 

- To nie jedyne plusy takiego narzędzia - dodaje Adrian Kilan z Biura prasowego WOŚP. Żaden program do obsługi poczty mailowej, nie jest w stanie zaproponować tak szerokiego wachlarza usług dodatkowych oraz wygodnych rozwiązań i możliwości kontaktu z odbiorcą. W bardzo prosty sposób mogę dodać różne listy odbiorców i za każdym razem precyzować do kogo informacja ma dotrzeć. Jeżeli kogoś interesują tylko wydarzenia związane np. z  Przystankiem Woodstock, to właśnie takie dostaje. 

Każdego dnia Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy kontaktuje się z m.in. dziennikarzami, wolontariuszami, subskrybentami, nauczycielami – to kilkanaście tysięcy maili tygodniowo. 

- Dzięki GetResponse można sprawdzić i potwierdzić kto maila otrzymał, kto go otworzył i przeczytał. Zakładka „Statystyki” to skarbnica wiedzy na temat efektów naszej pracy, a pracownicy działu obsługi klienta odpowiedzą na każde pytanie zadane w trakcie czatu na żywo, rozmowy telefonicznej czy wysłanego maila – dodaje Anna Orzech z Biura prasowego WOŚP. 

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Fundacja zebrała i przeznaczyła na wsparcie dla szpitali ponad 720 mln złotych. 

fot. pexels.com

Komentarze (0)