... ... ...

Zmiany w serwisie Pozamiatane.pl zasługą klientów

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

18-03-2016

Informacja prasowa
Firma, która chce odnieść sukces, musi wsłuchiwać się w informacje zwrotne, napływające z otoczenia. Tę zasadę dobrze przyswoił portal Pozamiatane.pl, który od początku regularnie wprowadza zmiany i ulepszenia, czyniące korzystanie z serwisu jeszcze bardziej komfortowym dla użytkowników.

Pozamiatane.pl to internetowa platforma, za pośrednictwem której można zamówić do domu czy biura wizytę wykwalifikowanego sprzątacza. Wystarczy kilkanaście sekund, by wybrać fachowca, który profesjonalnie zajmie się naszym mieszkaniem. Serwis wystartował rok temu w dwóch dzielnicach Warszawy, obecnie obsługuje klientów w całej stolicy i ma plany rozwoju na kolejne miasta w Polsce.

Na zdjęciu: Jakub Łączkowski, CEO Pozamiatane.pl | fot. materiały prasowe 

– Warszawa to duży rynek, który wymaga licznego zespołu fachowców. Na ich rekrutację poświęciliśmy sporo czasu. Stopniowo, wraz z powiększaniem zespołu, udostępnialiśmy usługę mieszkańcom kolejnych dzielnic. Dzięki temu, na bieżąco mogliśmy śledzić reakcje użytkowników i szybko wprowadzać ewentualne zmiany – wyjaśnia Jakub Łączkowski, twórca platformy Pozamiatane.pl

Zaletą rynku e-commerce jest elastyczność, która pozwala na wdrożenie produktu w podstawowej wersji, a następnie jego rozwój zgodnie z oczekiwaniami klientów. Taki model działania zgodny jest z zasadą lean startup, zakładającą sprawdzanie produktu w praktyce, wyciąganie wniosków i na ich podstawie planowanie etapów dalszego rozwoju.

Analiza zachowań Klientów jest stałym elementem działania platformy. Dotyczy to także opinii na temat sprzątaczy, zostawianych na platformie czy w serwisach zewnętrznych, takich jak Opineo.pl i napływających innymi kanałami. Na ich podstawie weryfikowana jest praca sprzątaczy, ale też funkcjonalność samej platformy. Dla przykładu, informacje o popycie ze strony obcokrajowców i ich problemach z zamówieniem, znacznie przyspieszyły prace nad anglojęzyczną wersją serwisu, która ruszyła już w kilka tygodni po starcie. Co ważne Klienci mogą liczyć także na obsługę w języku angielskim, zarówno w biurze, jak i podczas wizyty sprzątacza.

– Od początku dążymy do ułatwienia życia tym, którzy nie lubią, nie chcą lub nie mają czasu sprzątać w domu czy w biurze. Również na etapie zamówienia chcemy zapewnić im wygodę. Wychodzimy z założenia, że możemy działać jeszcze lepiej, dlatego poprzez drobne zmiany budujemy jeszcze lepszą wersję Pozamiatane.pl – komentuje Jakub Łączkowski.

W ostatnim czasie poprawiono wygląd strony, tak aby była jeszcze bardziej przejrzysta, a to co ważne mieściło się w przeglądarce w jednym oknie. Podkreślono także opcję kalkulatora, z którego mogą korzystać osoby mające problem z oszacowaniem czasu, potrzebnego na sprzątniecie ich mieszkania. Od teraz wszelkie usługi dodatkowe, takie jak mycie okien czy prasowanie, wliczają się do podstawowego czasu sprzątania, a ich zaznaczenie uruchamia filtr pomagający wytypować sprzątacza, który najlepiej poradzi sobie z wyznaczonym zadaniem. Osoby odwiedzające platformę mają teraz możliwość zapoznania się z jeszcze większą liczbą opinii, wystawionych przez dotychczasowych klientów. 

Komentarze (0)