Branża:

aplikacje

e-commerce

marketing i reklama

social media

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Fenek

Czym jest Wasz projekt?

Fenek jest to narzędzie do moderacji wielu kanałów Social Media z poziomu jednego dashboardu. Głównym jego zadaniem jest skupienie całego feedu z Social Mediów marki lub wielu marek w jednym miejscu.

Jaki problem rozwiązujecie?

Zakładając, że prowadzimy kanały SM (Facebook, Twitter, YouTube i Instagram) dla 4 marek to mamy 16 stron/kart do otworzenia w naszej przeglądarce, każdą stronę trzeba odświeżyć i sprawdzić czy coś nowego się pojawiło. W Fenku nie potrzeba otwierać wielu kart, cały feed z tych wszystkich kanałów wpływa do Fenka w czasie rzeczywistym, a dzięki statusom wiemy co już przeczytaliśmy oraz na co odpowiedzieliśmy co znacznie przyspiesza moderację oraz rozwiązywanie kryzysów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do wszystkich, którzy obsługują kanały SM. Mogą to być YouTuberzy, Blogerzy, jak również i całe Agencję Reklamowe obsługujące kilkanaście marek.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Projekt zarabia ze sprzedaży abonamentów.

Kto stoi za projektem?

Projekt wywodzi się z Agencji Warszawa - jest to agencja interaktywna, która obsługuje wiele marek i na swoje potrzeby dla jednego ze swoich dużych klientów stworzyła takie narzędzie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest w fazie wykończeniowej to znaczy - główne funkcję działają i można korzystać z narzędzia, od początku 2017 r. pracuje na nim kilka teamów moderatorów.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy ulepszać nasze narzędzie tak żeby spełniało wszystkie oczekiwania naszych klientów i jesteśmy otwarci na każdy feedback, jeżeli będzie potrzeba to dorobimy jakąś funkcję lub tabelkę z raportem.