Branża:

e-commerce

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Brillant Partner

Czym jest Wasz projekt?

Naszą specjalizacją są tłumaczenia rozmów telefonicznych online realizowane poprzez portal internetowy. Dzięki 24-godzinnej dyspozycyjności tłumacza telefonicznego nasz Klient może szybko i skutecznie omówić sprawy biznesowe ze swoimi klientami, przeprowadzić rozmowę z dostawcą, rozwiązać problem w hotelu na wakacjach, lub umówić termin wizyty u lekarza. Do skorzystania z usługi potrzebny jest tylko telefon. System telekomunikacyjny Brillant Partner połączy Tłumacza z Klientem i jego rozmówcą.

Jaki problem rozwiązujecie?

Oferowana usługa ma za zadanie przekonać Klienta, iż w wielojęzycznym świecie możliwa jest szybka i prosta „technicznie” komunikacja, niewymagająca specjalnych przygotowań, ustalenia terminów, umawiania się z Tłumaczem, po to, by dotrzeć do swojego docelowego odbiorcy. Komunikacja wielojęzyczna otwiera naszym Klientom drogę do nowych rynków i możliwości w biznesie oraz w życiu prywatnym. Odpowiada na potrzeby skutecznej komunikacji (zwłaszcza w sektorach mikro, małych i średnich przedsiębiorstw nie posiadających często w swoich zasobach personalnych multijęzycznych pracowników.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasze usługi kierujemy do Klientów indywidualnych i biznesowych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale także do instytucji ubezpieczeniowych i finansowych, sektora turystycznego, telekomunikacji, opieki zdrowotnej, administracji publicznej oraz dóbr konsumpcyjnych.

Kto stoi za projektem?

Agnieszka Chmielewska – praktyczne, ponad 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami na polskim i europejskim rynku oraz definiowaniu i realizacji strategii na poziomie jednostek biznesowych i organizacyjnych Anna Dzięcioł – doskonała znajomość branży e-commerce oraz strategii i mechanizmów efektywnych działań marketingowych poparta ponad 5-letnim doświadczeniem zawodowym na portalach ezoterycznych w Polsce i zagranicą Stella Figurzyńska – od kilkunastu lat zajmuje się projektami w zakresie tłumaczeń i edukacji językowej, posiada doskonałą znajomość branży i procesów

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt znajduje się we wczesnej fazie komercjalizacji. Start produkcyjny portalu nastąpił w połowie października 2012.

Jakie są plany rozwoju?

Zdobycie i utrzymanie pozycji lidera na rynku tłumaczeń rozmów telefonicznych w Polsce; Stworzenie silnej marki kojarzonej w świadomości Klienta ze świeżością i nowoczesnością usług oraz serwisu; Zbudowanie skutecznych i innowacyjnych strategii marketingowych promujących nowość usługi i jej formy sprzedaży na rynku; Skalowanie biznesu na rynkach zagranicznych; Zbudowanie i utrzymanie profesjonalnego zespołu Tłumaczy w Polsce i za granicą.