Branża:

społeczność

serwis randkowy

Finansowanie:

akcelerator

Model biznesowy:

inny

Talk.io

Czym jest Wasz projekt?

Talk.io to serwis umożliwiający poznawanie nowych ludzi i nawiązywanie z nimi rozmów za pomocą tekstowego czata internetowego.

Jaki problem rozwiązujecie?

Cechą, która wyróżnia Talk.io jest fakt, że podstawowa funkcja aplikacji w postaci nawiązywania rozmów dostępna jest bez konieczności przechodzenia przez rejestrację. Redukuje to barierę wejścia i zmniejsza koszt motywacyjny związany z rozpoczęciem korzystania z czata. Po wejściu do serwisu żaden z naszych użytkowników nie jest zobowiązany do podawania swoich danych. Dodatkowym kosztem, który staramy się redukować, jest emocjonalny koszt nawiązania kontaktu, który okazałby się nie dość satysfakcjonujący. W tym celu przygotowaliśmy narzędzia dbające o komfort psychiczny rozmówców.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Talk.io to produkt skierowany do wszystkich osób gotowych do nawiązywania nowych znajomości, wykraczających poza najbliższe otoczenie, wyznaczone przez posiadane już kręgi relacji w serwisach społecznościowych.

Kto stoi za projektem?

Serwis talk.io został zrealizowany pod egidą seed fundu Who Else (www.whoelse.com) - firmy wspierającej i inwestującej w innowacyjne projekty, głównie z obszaru Internetu i nowych technologii.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis ruszył w połowie września 2012 roku i od tego momentu rozwija się w bardzo obiecujący sposób. Po 6 tygodniach osiąga liczbę dziennych wizyt na poziomie 2500 oraz rekordowo ponad 400 nawiązanych rozmów (dane na dzień 3.12.2012). Talk.io szczególną popularnością cieszy się w godzinach popołudniowych oraz wieczornych, a także w weekendy.

Jakie są plany rozwoju?

Serwis talk.io skierowany jest na rynek globalny. Charakter realizowanej przez talk.io potrzeby użytkowników jest ponadnarodowy, więc zarówno interfejs, jak i architektura informacji zostały podporządkowane celowi łatwego udostępniania w kolejnych krajach. Pierwsza wersja serwisu została przykrojona do postaci pozwalającej sprawdzić, na ile kluczowe walory talk.io będą atrakcyjne dla odbiorców. Obecnie ważnym kierunkiem rozwoju jest udostępnienie aplikacji mobilnych.