Branża:

biznes i finanse

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Już Łączę

Czym jest Wasz projekt?

Już Łączę jest projektem polegającym na świadczeniu usług sekretarsko-asystenckich, bez konieczności ponoszenia związanych z tym wysokich kosztów. Każdy klient po dokonaniu rejestracji otrzymuje dedykowany numer telefonu. Dzięki jednej z opcji może również włączyć przekierowanie ze swojego telefonu komórkowego, a stworzona centrala umożliwi asystentkom rozpoznawanie, na jaki numer kierowane jest połączenie przychodzące, co pozwoli przywitać każdego rozmówcę zgodnie z ustalonym z klientem scenariuszem. Sprawia to wrażenie, że asystentki Już Łączę stanowią cześć firmy/zespołu klienta. Już nigdy nie stracisz zlecenia będąc na wakacjach!

Jaki problem rozwiązujecie?

Już Łączę pozwala czerpać korzyści z posiadania asystentki bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów pracy, które często stanowią barierę dla małych przedsiębiorców. Przy obecnie dużej liczbie nowo powstających, często jednoosobowych działalności, uzyskanie wiarygodności i prestiżu w oczach klientów, jest niezmiernie ważne. Kontakt z miłą i kompetentną asystentką, a nie maszyną czy potokiem kolejnych e-maili ułatwi zbudowanie więzi naszych klientów z ich kontrahentami. Dodatkowo, Już Łączę pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, którego brakuje każdej pracującej osobie.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt skierowany jest do drobnych przedsiębiorców, freelancerów, przedstawicieli wolnych zawodów, ze szczególnym uwzględnieniem branży medycznej, do której kierowana jest usługa rejestracji pacjentów.

Kto stoi za projektem?

Zespół, który stoi za Już Łączę, stworzył projekt aby rozwiązać problemy z którymi sam borykał się prowadząc działalność gospodarczą.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt wystartował w grudniu 2012. Rozpoczęliśmy współpracę z pierwszymi klientami.

Jakie są plany rozwoju?

Planujemy stale powiększać grono klientów. W najbliższym czasie powstanie również aplikacja na urządzenia mobilne ułatwiająca kontakt naszych klientów z asystentkami. Dalszy rozwój podyktowany jest w znacznej mierze potrzebami klientów.