Branża:

aplikacje

e-commerce

marketing i reklama

social media

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

freemium

abonament

Serp24.pl

Czym jest Wasz projekt?

Serp24.pl to innowacyjne narzędzie pozwalające wyznaczyć najlepsze słowa kluczowe i główną konkurencję. Dzięki nowoczesnej technologii dostarcza informacji o ponad 8 milionach słów kluczowych. Przedstawia również potencjał poszczególnych słów, liczbę ich wyszukiwań, czy konkurencyjność. Zaawansowane mechanizmy filtracji użyte w SERP24 pomagają szybko wyznaczyć ciekawe i opłacalne frazy.

Jaki problem rozwiązujecie?

SERP24 odpowiada na potrzebę odpowiedniego planowania kampanii SEO. System w znaczący sposób usprawnia pracę polegającą na wyborze nowych fraz z wysokim potencjałem. Zaawansowane mechanizmy filtracji w połączeniu z eksportem dostarczają informacji o słowach kluczowych z wybranego przedziału. Prezentowane porównanie konkurencji pozwala nie tylko wyznaczyć konkurencję. Możemy bez problemu dotrzeć do listy fraz, na które pozycjonuje się konkurent, a my nie.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierujemy do agencji zajmujących się działaniami SEM, pozycjonerów witryn oraz właścicieli stron internetowych zainteresowanych pozycjonowaniem swoich witryn.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi firma SEMtec, a dokładniej grupa specjalistów z doświadczeniem w branży SEO oraz dedykowany zespół IT zajmujący się wdrażaniem nowych technologii.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt wystartował w listopadzie 2012 roku. Oferuje bezpłatny dostęp do wszystkich raportów. W fazie developerskiej jest płatna wersja systemu w znaczny sposób rozszerzająca funkcjonalność.

Jakie są plany rozwoju?

Aktualnie zbierane są sugestie od użytkowników w celu dostosowania SERP24 do ich wymagań. Jednocześnie trwają prace nad wersją płatną dostarczającą nowych danych m.in. z zakresu social media. Rozbudowywane jest również baza słów kluczowych aby dostarczyć jeszcze bardziej atrakcyjne frazy.