Branża:

e-commerce

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

inwestor prywatny

Model biznesowy:

pośrednictwo

tanio.co

Czym jest Wasz projekt?

Tanio.co jest wyszukiwarką kuponów rabatowych w sklepach online. Dzięki bazie sklepów, z którymi współpracuje tanio.co, klient ma możliwość skorzystania z setek kuponów i promocji, które umożliwiają mu zakup tańszych produktów i usług. Korzystanie z kuponów jest całkowicie bezpłatne i nie wymaga rejestracji ani logowania. Wystarczy wejść na stronę www.tanio.co, wyszukać konkretny sklep za pomocą zakładki kategorie lub wyszukiwarki sklepów, a następnie po wybraniu rabatu przejść na stronę sklepu i dokonać zakupów. Ze strony można pobrać nieograniczaną ilość kodów do wszystkich sklepów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Pomagamy w oszczędzaniu. Pokazujemy jak w łatwy sposób można kupować w Internecie i płacić mniej za te same produkty, które są dostępne w sklepach stacjonarnych.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz projekt skierowany jest do wszystkich użytkowników Internetu, zwłaszcza tych robiących zakupy online. Każdy, kto nie lubi przepłacać, jest miłośnikiem promocji i poszukiwaczem okazji, znajdzie u nas coś dla siebie. Szeroki asortyment sprawia, że zakupy za naszym pośrednictwem mogą robić kobiety, mężczyźni, młodzież kochająca gadżety i markowy sprzęt, a także rodzice szukający ubrań i zabawek dla swoich dzieci czy wyposażenia domu, bądź ogrodu.

Kto stoi za projektem?

Za projekt odpowiedzialni są Matthias Nebus, Tomasz Rotecki oraz firma: WIP Web Invest PL GmbH Chausseestraße 104 10115 Berlin Niemcy Zdobyte na rynku niemieckim 5-letnie doświadczenie znacznie pomogło w realizacji nowego projektu, tj. tanio.co.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest obecnie zaawansowany, mimo, że istnieje krótko na polskim rynku. Cały czas się rozwijamy i powiększamy liczbę współpracujących z nami sklepów. Zwiększa się także ilość użytkowników, odwiedzających naszą stronę oraz liczba osób robiących zakupy za naszym pośrednictwem. Dzięki doświadczeniu, które zdobyliśmy na rynku niemieckim od 1998 roku, możemy cały czas dbać o to, by strona się dynamicznie rozwijała i była najlepsza w swojej kategorii.

Jakie są plany rozwoju?

Naszym celem jest współpraca z 2000 sklepów. Po to, by na stronie tanio.co nasi klienci mieli jak największy wybór produktów i usług. Dążymy do tego, by oswoić użytkowników Internetu z zakupami online oraz przyzwyczaić ich do korzystania z rabatów, które zmniejszają koszty wydatków. W Europie Zachodniej mało kto robi zakupy bez kuponów rabatowych i zniżek, chcemy, by ten sam nawyk stał się obecny w Polsce.