Branża:

e-commerce

gastronomia

lifestyle

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Pysznapaczka.pl

Czym jest Wasz projekt?

Pyszna Paczka to comiesięczna kulinarna paczka w cenie 49,90 zł zawierająca składniki spożywcze i gadżety/akcesoria kulinarne oraz przepisy. Każdy miesiąc to inna tematyka: okazje specjalne (Boże Narodzenie, Walentynki), kuchnie narodowe (włoska, francuska, chińska itp.), Zioła i przyprawy, Grill/piknik/majówka itp. Celem powstania projektu była możliwość realizacji swoich pasji kulinarnych, pomoc innym w nauce gotowania, poznawaniu smaków całego świata. Jest to naturalna odpowiedź na coraz większe zainteresowanie samodzielnym gotowaniem, zainteresowanie programami kulinarnymi w telewizji.

Jaki problem rozwiązujecie?

Pyszna Paczka pozwala nieobeznanym w kuchni osbom nauczyć się gotować, poznać tajniki kuchni, zaś zaawansowanym kucharzom poszerzyć swoje horyzonty przez poznanie kuchni innych krajów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Naszymi klientami są zarówno początkujący kucharze, którzy chcą nauczyć się gotować otrzymując gotowy zestaw składników, przyborów i przepisów, jak i doświadczeni kulinarnie użytkownicy, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty kuchenne.

Kto stoi za projektem?

Anita Leniek - właścicielka, pasjonat kuchni. Zajmuje się pozyskiwaniem dostawców, researchem, komponowaniem zawartości paczek, obsługą klienta. Antoni Leniek - specjalista od e-commerce i marketingu internetowego (wieloletnie doświadczenie w portalu Onet.pl i sklepie ANSWEAR.com). Zajmuje się sprawami technicznymi, marketingiem.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Biznes wystartował w grudniu 2013 roku. Co miesiąc sprzedajemy kilkadziesiąt paczek miesięcznie i ta liczba stale rośnie.

Jakie są plany rozwoju?

Cele: zwiększanie wolumenu wysyłanych paczek, nawiązanie coraz większej ilości dobrych relacji z dostawcami, producentami produktów spożywczych, gadżetów kuchennych i produktów około-kuchennych.