Branża:

aplikacje

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

JellyCRM

Czym jest Wasz projekt?

JellyCRM to CRM w formule SaaS. Stworzyliśmy go, ponieważ sami mieliśmy potrzebę korzystania z systemu CRM, ale nie mogliśmy znaleźć odpowiedniego rozwiązania wśród tych dostępnych na rynku. Od początku JellyCRM miało być maksymalnie proste i przejrzyste dla klientów i posiadać najważniejsze funkcjonalności, tak by realizować potrzeby „ludzi sprzedaży”. Drugi wyróżnik JellyCRM to nieustanny rozwój. Nową wersję systemu wypuszczamy co tydzień. Uruchomiliśmy też projekt Rakieta Jelly, umożliwiający włączanie się użytkowników systemu w rozwój projektu.

Jaki problem rozwiązujecie?

System służy przede wszystkim do sprawnego zarzadzania relacjami i kontaktami z Klientami. Umożliwia monitorowanie postępów w procesach sprzedażowych, ustalanie zadań dla zespołów sprzedażowych oraz monitorowanie ich realizacji. Ponadto system będzie zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym, dzięki czemu Klient będzie mógł powiązać informacje z systemu CRM z połączeniami wykonywanymi i odbieranymi, a tym samym będzie mógł zbierać informacje o swoich Klientach i kontaktach z nimi.

Do kogo kierujecie swój projekt?

JellyCRM skierowany jest do firm z sektora MŚP posiadających struktury sprzedażowe, którym niezbędne jest proste, funkcjonalne i niedrogie narzędzie.

Kto stoi za projektem?

Prawdziwa siła JellyCRM leży w kompetencjach i doświadczeniu naszego zespołu. Przez lata pracowaliśmy dla dużych przedsiębiorstw ICT z Pomorza. Nade wszystko jednak jesteśmy zgranym zespołem młodych osób o olbrzymich ambicjach biznesowych.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie, niecałe 3 miesiące po uruchomieniu systemu, mamy już wstępne koncepcje zupełnie nowej wersji 2.0, nad którą będziemy pracować. Pozyskaliśmy kilkunastu klientów, którzy płacą za produkt.

Jakie są plany rozwoju?

Planujemy nieustanny rozwój JellyCRM. Rozwijamy dodatkowe moduły, wprowadzamy nowe wersje (offline, dedykowana) produktu. Chcemy nadal systematycznie usprawniać działanie produktu, podtrzymując zasadę wypuszczania nowej wersji CRM co tydzień. W najbliższym czasie planujemy wdrożenie aplikacji mobilnej. Wszystko po to, by JellyCRM był niezaprzeczalnie najlepszy!