Branża:

turystyka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

Hubeo

Czym jest Wasz projekt?

Hubeo.com to globalna platforma internetowego rynku usług turystycznych. Oferuje sprzedaż oraz kupno następujących usług: zakwaterowanie, wycieczki, transport, medycyna estetyczna, SPA, wydarzenia artystyczne i inne. Skomplikowana logika jest ukryta za prostym i nowoczesnym interfejsem graficznym. To co wyróżnia Hubeo.com spośród innych platform rezerwacyjnych to możliwość ogłaszania, promocji oraz znalezienia interesujących usług w jednym miejscu. Główne funkcjonalności to: sprzedaż własnych usług, kupno usług, afiliacja (pośrednictwo), automatyczne rozliczenia rezerwacji i system opinii.

Jaki problem rozwiązujecie?

Wirtualizacja rynku usług: Centralizacja – brak jednego miejsca w internecie żeby znaleźć wszystkie usługi turystyczne. Istnieje wiele stron skupionych na pojedynczych branżach (hotele, wycieczki). Reprezentacja usługi - wiele różnych sposobów definiowania dostępności, cen, opisów, lokalizacji - trudno skonfigurować ofertę . Relacje B2B – sprzedawcy chcą pośredniczyć w sprzedaży innych usług swoim klientom tak aby zarobić jak najwięcej

Do kogo kierujecie swój projekt?

Użytkownikami systemu są usługodawcy (oferujący usługi z branży turystycznej, takie jak: zakwaterowanie, SPA, wycieczki, koncerty, zabiegi zdrowotne, ...) oraz turyści rezerwujący dostępne w systemie usługi.

Kto stoi za projektem?

Wojciech Ozga - projekt, implementacja i wdrożenie Andrzej Ciombor - marketing, finanse, obsługa klientów

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Wersja produkcyjna na rynku od kwietnia 2015

Jakie są plany rozwoju?

Planujemy pozyskać usługodawców w innych krajach Europy, aktualnie działamy w Polsce i Hiszpanii. Wkrótce planujemy wydać aplikację mobilną, dodać kolejne wersje językowe i pozyskać kolejnych klientów rezerwujących usługi.