Branża:

kariera i rekrutacja

Finansowanie:

inwestor prywatny

Model biznesowy:

freemium

pośrednictwo

HRfactory

Czym jest Wasz projekt?

HRfactory.pl jest strefą spotkań on-line pracodawców i agencji rekrutacyjnych. Platforma umożliwia pracodawcom współpracę w jednym miejscu z najlepszymi rekruterami w Polsce, otwiera możliwość szybkiego i łatwego skorzystania z ich potencjału i doświadczenia, dzięki czemu pracodawcy mogą zatrudnić szybciej lepszej jakości kandydatów do pracy.

Jaki problem rozwiązujecie?

Współpraca pracodawców i agencji rekrutacyjnych wciąż ma w Polsce charakter bardzo tradycyjny. Na rynku zarejestrowanych jest kilka tysięcy agencji zatrudnienia i nie zawsze wiadomo z kim warto pracować, aby zrealizować swoje cele rekrutacyjne i nie zmarnować cennego czasu. Z kolei nawet bardzo dobrym agencjom czasem trudno jest się przebić ze swoimi usługami do nowych klientów. Chcemy tę sytuację zmienić. Umożliwiamy pracodawcom znalezienie najlepszych rekruterów dla danego procesu rekrutacji i pomagamy zbudować listę najlepszych kandydatów, aby wybrać tego najbardziej odpowiedniego. Zmieniamy rynek rekrutacji poprzez umożliwienie pracodawcom pełnego wykorzystania potencjału agencji rekrutacyjnych. Z kolei agencje zyskują dodatkowy kanał przychodów, w którym mogą natychmiast angażować się w odpowiednie dla nich projekty.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Kierujemy go do prezesów i właścicieli firm, dyrektorów i działów HR. kierowników zespołów oraz wszystkich, którym zależy na rozwoju ich firmy, bo rozumieją, że warunkiem jej sukcesu jest skuteczniejsza rekrutacja najlepszych pracowników. Kierujemy go do tych agencji rekrutacyjnych i rekruterów , którzy posiadają odpowiednie kompetencje i doświadczenie oraz chcą rozszerzyć swoją działalność lub zyskać łatwiejszy dostęp do otwartych na współpracę pracodawców.

Kto stoi za projektem?

Prywatni inwestorzy, w tym dwójka doświadczonych managerów, którzy pracując w wielu organizacjach w Polsce i za granicą, doświadczyli osobiście, jak ważne jest zrekrutowanie możliwie najlepszego pracownika i jak bardzo szkodzi zatrudnienie złego kandydata.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Po miesiącach testowania, wprowadzeniu szeregu ulepszeń oraz pozyskaniu odpowiedniej ilości partnerów, szykujemy się na nową odsłonę serwisu i intensywną kampanię marketingową.

Jakie są plany rozwoju?

Docelowo chcemy pozyskać do współpracy znakomitą większość najlepszych agencji rekrutacyjnych w Polsce oraz przynajmniej kilkuset aktywnych pracodawców. Wydaje się, że jesteśmy na najlepszej drodze, żeby ten cel zrealizować.