Branża:

produktywność

marketing i reklama

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

freemium

abonament

improo.me

Czym jest Wasz projekt?

improo.me to narzędzie pozwalające firmom zbierać i zarządzać feedbackiem klientów. Zamiast na małowartościowych opiniach, koncentrujemy się na zbieraniu konstruktywnej krytyki. Wierzymy, że poznanie (i eliminacja) swoich słabości są najprostszą drogą do poprawienia jakości oferowanych usług oraz zbudowania lojalności wśród klientów. Poza samym narzędziem dostarczamy również wiedzę, jak maksymalizować jego efekty, w jaki sposób usprawniać jakość oferowanych usług oraz zarządzać doświadczeniem klientów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Duża konkurencja panująca na rynku sprawiła, że firmom ciężko jest zbudować grono lojalnych klientów. Bez względu na to, czy prowadzą restaurację, gabinet medyczny czy firmę szkoleniową w odległości kilkuset metrów można znaleźć przynajmniej jedną konkurencyjną firmę. Kluczem do umocnienia swojej pozycji rynkowej jest dostosowanie usług do oczekiwań klientów. Naszym zadaniem jest stworzenia miejsca, w którym klienci bez skrępowania będą mogli podzielić się informacjami na temat słabości firmy oraz elementów, nad którymi trzeba popracować.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Narzędzie skierowane jest do firm usługowych działających w konkurencyjnych branżach. Firm skoncentrowanych na ciągłym rozwoju, którym poznanie (i eliminacja) swoich słabości pozwoli umocnić pozycję rynkową oraz zbudować lojalność wśród klientów. Mimo szerokiego rynku docelowego nie dajemy się zwariować. Koncentrujemy się na konkretnych branżach dopasowując się do ich specyfiki.

Kto stoi za projektem?

improo.me rozwijany jest przez zespół specjalistów wyodrębniony z jednego ze szczecińskich Software Housów.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Uruchomiliśmy MVP, za pomocą którego chcemy zweryfikować koncept. Branżą, którą wzięliśmy na pierwszy ogień jest branża eventowa (firmy szkoleniowe, organizatorzy wydarzeń, trenerzy). Na start mieliśmy przyjemność wesprzeć Czwartkowe Spotkania Social Media oraz Geek Girls Carrot. Udało nam się zebrać wartościowe opinie, które przyczynią się do jeszcze lepszego przygotowania kolejnych edycji obu wydarzeń. Przełożyło się to na otrzymanie pozytywnych rekomendacji od Organizatorów.

Jakie są plany rozwoju?

Obecnie jesteśmy na etapie usprawniania wersji MVP na podstawie informacji zwracanych od użytkowników. Po jego zakończeniu planujemy przekuć zdobyte doświadczenie w procedury, które usprawnią nam wchodzenie w kolejne nisze rynkowe. Naszym zadaniem będzie budowa świadomości firm na aspektach związanych z zarządzaniem doświadczeniem klientów. Cel długoterminowy jest prosty, pomóc firmom wyeliminować swoje słabości i zwiększyć efektywność dostarczanych usług.