Branża:

aplikacje

edukacja

lifestyle

zdrowie i uroda

sport

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

inne

Model biznesowy:

abonament

Dr Barbara

Czym jest Wasz projekt?

"Dr Barbara" to wsparcie żywieniowe dla osób z nadwagą oraz tych, których diagnoza medyczna stanowi o chorobie zależnej od diety. To także podpowiedź kulinarna dla osób świadomych jak ważna jest profilaktyka zdrowia w postaci zbilansowanej diety. Dr Barbara - time to eat healthy to portal i aplikacja mobilna niezbędna do trwałej zmiany nawyków żywieniowych.

Jaki problem rozwiązujecie?

E-usługa, którą zbudowaliśmy i rozwijamy każdego dnia rozwiązuje problem EPIDEMII nadwagi, otyłości oraz chorób zależnych od diety.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Swój projekt kierujemy do osób: otyłych i z nadwagą, chorych na: miażdżycę, cukrzycę, nadciśnienie tętnicze, alergie i nietolerancje pokarmowe, szukających pomysłów na zdrowe przepisy.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Portal i aplikacja Dr Barbara rozpoczynają się darmowym (przez 7 dni) czasem testowym. Dalej jest abonament uzależniony od czasu trwania usługi oraz wybranego pakietu.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą, CEO i większościowym udziałowcem jest Eleonora Burzyńska - doświadczona z wieloma sukcesami kobieta z misją i determinacją do poprawy jakości życia ludzi na całym świecie. Zespół tworzą: dietetycy, lekarze - konsultanci różnych specjalności, marketingowcy oraz informatycy.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aplikacja mobilna Dr Barbara obecnie znajduje się na 3 miejscu w wyszukiwarce Google Play pod hasłem "dieta". Liczba pobrań na androida znajduje się w przedziale 10.000 - 50.000. Dr Barbara buduje także swój wizerunek jako eksperta zdrowej diety poprzez social media - FB: blisko 11.000 aktywnych fanów. Aplikacja mobilna Dr Barbara została doceniona przez światowych ekspertów IT poprzez nominację Mobile Trends Awards do najlepszego projektu 2015 w kategorii sport i zdrowie. Spółka Quantum (właściciel marki Dr Barbara) otrzymała także wyróżnienie w XIII konkursie o tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w kategorii startup.

Jakie są plany rozwoju?

Obecnie aplikacja wchodzi (jako pierwsza) na CROWDWAY organizowane przez Szkołę Inwestowania z siedzibą we Wrocławiu. Plan rozwoju: wejście aplikacji na rynki zachodnie.