... ... ...

Stworzona przez Game Technologies kostka do gry podbija serca graczy

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

11-06-2015

Informacja prasowa
Rodacy coraz chętniej sięgają po nowoczesną technologię, ceniąc ją przede wszystkim za wygodę i poręczność. Potencjał ten z powodzeniem wykorzystała polska firma Game Technologies, która swoim produktem podbiła serca graczy, pozostawiając konkurencję daleko w tyle.

Innowacja w polskich rękach

Jako jedna z nielicznych, Game Technologies odniosła sukces nie tylko na polskim podwórku, ale również na arenie międzynarodowej, osiągając prestiż, o jakim marzyć może każda marka technologiczna. Ich flagowy produkt, którym jest interaktywna kostka do gry, był dostępny m.in. w sklepach Apple. Swoją pozycję ugruntowała zdobyciem licencji na stworzenie kostki sygnowanej kolorystyką Hello Kitty oraz podpisaniem umowy z korporacją The Walt Disney Company, w ramach której, w maju bieżącego roku na rynku pojawiła się nowa edycja kostki DICE+ Klub Przyjaciół Myszki Miki. Game Technologies nie powiedziało jednak jeszcze ostatniego słowa. W najbliższym czasie szykuje dla swoich fanów kolejną niespodziankę, co świadczy o tym, że nie zwalnia tempa w zdobycia tytułu lidera w branży akcesoriów gamingowych. Co ważne, firma na każdym kroku podkreśla swoje polskie korzenie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu kostka do gry produkcji Game Technologies | fot. materiały prasowe

- Podpisanie naszej kostki zwrotem Made in Poland jest dla nas powodem do dumy. Game Technologies jest w 100% polską firmą, a pomysł na kostkę i na technologię, która została w niej zastosowana również powstała w naszym kraju. DICE+ jest produkowana w całości w Polsce, a konkretnie w Piotrkowie Trybunalskim, gdzie znajduje się nasza fabryka - tłumaczy Leszek Kobyliński, prezes zarządu Game Technologies.

Na podbój rynku

Ciężko stworzyć rozrywkę uniwersalną, która przyciągnie użytkownika w każdym wieku oraz będzie źródłem nieustającej zabawy. To priorytet dla twórców, bo jak deklaruje 60% badanych - gry są dla nich przede wszystkim formą przyjemności i relaksu. Sukces Game Technologies to więc wyjście naprzeciwko oczekiwaniom współczesnego użytkownika, który wraz z dynamicznym rozwojem technologii, wymaga od producentów gier coraz doskonalszych rozwiązań. Rzesza fanów sztandarowego produktu firmy – kostki DICE+ sukcesywnie się powiększa, co wróży niezwykle optymistycznie na przyszłość. 

- Na przestrzeni ostatnich miesięcy zmianie uległa komunikacja naszego produktu, w tym zmiana grupy docelowej, która ma znaczny wpływ na strategię sprzedażową. Dopiero teraz rozpoczynamy prężne wejście na rynek kostki DICE+ i wiemy, że jej potencjał jest na tyle duży, by w niedalekiej przyszłości była ona sukcesem sprzedażowym nie tylko na polskim rynku, ale również i na tych zagranicznych - podkreśla Leszek Kobyliński.

Poza działaniem w sektorze akcesoriów do gier, Game Technologies rozwija się również w produkcji rozwiązań hardware’owych, jako tzw. hardware house.

Komentarze (0)