... ... ...

Groupon pomoże klientom biura Alfa Star

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

08-09-2015

Informacja prasowa
Tegoroczny sezon urlopowy można zaliczyć do udanych. Niestety tyle szczęścia nie mieli klienci biura Alfa Star, które pod koniec sierpnia ogłosiło bankructwo. Tym osobom pomoże Groupon przygotował ofertę, w której pokryje część kosztów wyjazdu poszkodowanych.

Oferta promocyjna Groupon kierowana jest do osób pokrzywdzonych w wyniku bankructwa Alfa Star, które miały zarezerwowane wyjazdy w okresie 28.08.2015 – 31.10.2015. Firma pokryje 50% kosztów wakacji pierwszym 100 osobom, które do końca października zarezerwują wyjazd z oferty Groupon Travel. Kolejni poszkodowani mogą liczyć na 30% dofinansowania. Warunkiem przystąpienia do promocji jest potwierdzenie w Biurze Obsługi Klienta dokonanej rezerwacji w systemie, a następnie przedstawienie umowy potwierdzającej kupienie wycieczki z biura Alfa Star, która z racji bankructwa firmy nie odbyła się.

- Zdajemy sobie sprawę, że w zaistniałej sytuacji nie każda osoba poszkodowana może pozwolić sobie na kupno innej wycieczki. Dlatego chcemy zaoferować klientom upadłego biura możliwość wyjazdu w okazyjnej cenie. Całkowicie rezygnujemy ze swojego zarobku, a także dopłacimy do ofert, które wybiorą byli klienci touroperatora. Rozumiemy bowiem, jak ważne dla każdego z nas są dobrze spędzone wakacje po długim roku pracy i nauki. W Groupon Travel wierzymy, że każdy zasługuje na wypoczynek - komentuje Tomasz Wacławski, Dyrektor działu Travel, Groupon Polska.

Groupon przykłada wyjątkową uwagę do bezpieczeństwa transakcji. Poprzez autorski program „Bezpieczny Groupon” firma zapewnia swoim klientom ochronę przez cały okres ważności kuponu i aż do 2 miesięcy po zakończeniu jego ważności. Oferta ta umożliwia również klientom ustawową możliwość zwrotu kuponu do 14 dni od daty zakupu. W przeszłości w przypadku upadłości biura podróży, którego oferta była sprzedawana przez Groupon, firma natychmiast reagowała i zapewniała klientom zwrot pieniędzy z własnych środków. Zespołowi Groupon zależy bowiem na budowaniu marki na silnym fundamencie zaufania.

Jak wynika z wewnętrznych danych platformy zebranych od marca do lipca 2015 r., Groupon Travel Polska oferuje już ponad 800 wyjazdów dostępnych na stronie www lub przez aplikację mobilną, z czego blisko 61% ofert turystycznych to wycieczki krajowe. Globalnie Groupon wspiera przedsiębiorców już od ponad siedmiu lat i jest obecny w ponad 40 krajach z 48,6 milionami aktywnych klientów i z 850 milionami sprzedanych ofert. W Polsce firmie zaufało już ponad 9 milionów subskrybentów i 23 000 partnerów.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)