W dzisiejszym odcinku prezentujemy filmy nieme. Spoty, które zobaczycie poniżej nie posiadają dialogów ani lektora. Czy to oznacza, że tracą na wartości i nie przyciągają uwagi potencjalnych klientów? Nie, bo historia w nich zawarta broni się samymi obrazkami oraz montażem.

Twórcy poniższych filmów wracają do korzeni kinematografii. Nie dzieje się to jednak z powodu ograniczeń technologicznych, tylko z chęci uwypuklenia kluczowego story oraz wprowadzenia widza w odpowiedni klimat (od którego lektor, czy „gadająca głowa” mogła nas odciągnąć). Jak obronić reklamę produktu bez wypowiadania słów? Oto świetne na to przykłady:

1. Handiemail

Materiał pokazuje, jak przy pomocy maila wysłać ręcznie napisany list

2. Zendesk

Zendesk tłumaczy, jak można nawiązać naprawdę bliską relację z klientem

3. Shyp

Podjęło się wyzwania pokazania, jak dzięki aplikacji możemy wysłać przedmiot na drugi koniec świata

4. Mailchimp

Firma ta, krótką formą wideo starała się pokazać, jak w kilka sekund sprzedać produkt dzięki newsletterowi

5. Notabli

W filmie zobaczymy główny produkt firmy, za pomocą którego w łatwy i elegancji sposób możemy udostępnić wspomnienia z dzieciństwa

6. Facebook

Twórcy tego filmu przedstawili, bez głosu lektora, poradnik o tym, jak będąc głodnym obrzucić się stickerami

7. Squarespace

Z tego materiału dowiemy się, że internet nie ma ograniczeń

8. Hyperlapse

Tłumaczy filmem do czego służy do narzędzie, a pomaga tworzyć przyspieszone ruchome obrazki

9. The Met App

Dzięki tej aplikacji żadne muzeum nie będzie miało przed nami tajemnic

10. Deezer

A dzięki niej serce "zacznie bić" w rytm muzyki na życzenie

Zajrzyj do poprzednich części tego cyklu artykułów: 

Filmy promocyjne startupów -­ przegląd cz. 7

Filmy promocyjne startupów - przegląd cz. 6

Filmy promocyjne startupów - przegląd cz. 5 

Łukasz Dolata

Co-Owner/Producer - oversee.pl

Producent w Oversee Production specjalizującej się w realizacji filmów i animacji. Po godzinach pracy nienasycony fan kina oraz miłośnik wysiłku fizycznego pod niemal każdą postacią. Wieczny optymista i idealista.

Komentarze (0)