11 września rusza kolejna edycja Online Marketing Maratonu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Największa w Polsce seria darmowych webinarów o online marketingu rusza 11 września. Po raz kolejny można będzie skorzystać z wiedzy najlepszych specjalistów.

Online Marketing Maraton, to wydarzenie organizowane przez start-up CallPage. Po sukcesie jaki osiągnęła pierwsza jego pierwsza edycja, firma postanowiła zorganizować jeszcze kilka kolejnych.

Online Marketing Maraton, jest jak zawsze darmowe, a żeby wziąć w nim udział, wystarczy zarejestrować się na stronie wydarzenia. Transmisje szkoleniowe rozpoczynają się 11 września i odbywać się będą w każdy dzień powszedni, o godzinie 10:00, aż do 29 września. Szkoleniowcy i tym razem, kłaść będą nacisk na przekazanie uczestnikom wiedzy, którą będzie można wykorzystać w praktyce, chociażby w pracy.

Na tę edycję CallPage zaprosił szkoleniowców i specjalistów zajmujących się na codzień e-marketingiem oraz założycieli znanych startupów i przedsiębiorstw. Na liście gości takie osobistości jak: Monika Czaplicka (Wobuzz), Michał Sadowski (Brand24), Barbara Stawarz (Happycontent), Daniel Chojnacki i Karolina Twardosz (Semahead), Bartosz Majewski (RightHello), Paweł Sala (Freshmail) i wiele innych.

Podczas szkoleń, prelegenci poruszą między innymi, takie tematy:

  • jak wykorzystywać popularne narzędzia marketingu internetowego, 
  • jak prowadzić ekspansję zagraniczną w rozwijającej się firmie,
  • jak zaplanować reklamę na facebooku i youtube, 
  • jak radzić sobie z kryzysem w social media,
  • jak zaplanować i poprawić skutecznośc swoich działań marketingowych. 

Oczywiście tematów jest o wiele więcej, a wszystkie, można znaleźć na stronie wydarzenia – www.marketingmaraton.com.

Jak zawsze uczestnictwo jest całkowicie darmowe i jak wspomniano, wystarczy zarejestrować się na powyższej stronie. Organizatorem eventu jest firma CallPage, oferująca swoim klientom, generowanie leadów, ze strony internetowej, dzięki narzędziu umożliwiającym kontakt z klientem w 28 sekund. Podczas tej edycji, partnerami wydarzenia zostali: Brand24, Sotrender, Semahead, RightHello, Freshmail, happycontent, Deva Group, Jabłoński, whitepress, wobuzz, wolves summit, socjomania oraz mmcPolska,

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia