... ... ...

Czy potrafisz nauczyć nasze marki mówić? – ruszyła rejestracja do P&G European IT Hackathon

Dodane

24-10-2017

Informacja prasowa
Rozpoczęła się rejestracja uczestników do P&G European IT Hackathon. Podczas wydarzenia, uczestnicy będą mieli 24 godziny na stworzenie innowacyjnego rozwiązania z obszaru technologii rozpoznawania głosu, wykorzystując urządzenia Amazon Alexa oraz dane udostępnione przez Procter & Gamble.

P&G European IT Hackathon odbędzie się w dniach 24-25 listopada 2017 roku, równolegle w kilku europejskich miastach. W Warszawie, programiści spotkają się w nowoczesnej przestrzeni coworkingowej Mindspace Hala Koszyki.

Procter & Gamble zaprasza do udziału w Hackathonie, który w tym roku po raz pierwszy organizowany jest przez koncern na tak szeroką skalę. Do konkursu mogą się zgłaszać zarówno profesjonaliści, jak i studenci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z analizą danych i programowaniem. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem dedykowanej strony, a termin przyjmowania zgłoszeń mija 22 listopada 2017 roku.

– Procter & Gamble traktuje Polskę jako jedno z kluczowych centrów innowacji P&G na świecie. P&G European IT Hackathon jest kolejnym krokiem w kierunku poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, których głównym celem jest jeszcze lepsze zrozumienie konsumentów oraz zaspokajanie ich potrzeb. Jesteśmy przekonani, że udział w wydarzeniu jest wyjątkową szansą dla każdego z uczestników. Nie tylko zyskają szansę współpracy z kreatywnym zespołem inżynierów P&G, ale też będą mogli zmierzyć się z realnym zadaniem biznesowym i wypracować rozwiązanie, które ma szanse na wdrożenie w skali globalnej – komentuje Janusz Dziurzyński, Dyrektor P&G Global Business Services.

Motywem przewodnim Hackathonu jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań programistycznych w oparciu o technologię rozpoznawania mowy. Uczestnicy będą mieli zapewniony dostęp do asystenta głosowego Amazon Web Service (AWS) Alexa, pozwalającego na intuicyjną komunikację za pośrednictwem komend głosowych, jak również do klastra danych, udostępnionego przez P&G.

Technologia rozpoznawania mowy ma potencjał zrewolucjonizowania sposobu, w jaki do tej pory postrzegaliśmy funkcjonalność produktów, prowadzenie kampanii informacyjnych, akcji promocyjnych, czy też interakcji z konsumentami – dodaje Janusz Dziurzyński

Na zwycięzców lokalnego konkursu w Warszawie czeka nagroda w wysokości 5000 zł, której fundatorem jest Procter & Gamble, jak również możliwość pracy w nowo otwartej przestrzeni coworkingowej Mindspace Hala Koszyki przez okres 3 miesięcy.

– Jesteśmy zaszczyceni, że wydarzenie odbędzie się w Mindspace Hala Koszyki. Środowisko innowacyjnego biznesu rozwija się w Warszawie w szybkim tempie i może potencjalnie wpływać na wiele obszarów naszego życia. Dzięki współpracy z kluczowymi firmami, takimi jak P&G, start-upy mają szansę zweryfikować swoje rozwiązania i pomysły, a następnie sprawnie wprowadzić je na rynek. Cieszymy się, że tworzymy takie możliwości w Mindspace – dodaje Michał Kwinta, Senior Community Manager, Mindspace.

Spośród zwycięzców poszczególnych lokalizacji zostanie wyłoniony regionalny zwycięzca, który otrzyma nagrodę specjalną. Więcej szczegółów dotyczących projektu P&G European IT Hackathon oraz formularz aplikacyjny znajdują się na stronie: ithackathon.pg.com.

Komentarze (0)