... ... ...

Program Publicis90 szansą dla polskich startupów

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

10-02-2016

Informacja prasowa
Globalny holding reklamowy Publicis Groupe, do którego należą międzynarodowe sieci agencji marketingowych takie jak m.in.: Starcom Mediavest Group, ZenithOptimedia Group, Publicis z okazji jubileuszu 90 lat istnienia na światowym rynku, zainicjował program Publicis90.

Celem projektu jest dofinansowanie 90 najbardziej obiecujących startupów, związanych z szeroko pojętym środowiskiem komunikacji digitalowej.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie główne artykułu by pixabay.com | CC0 

Wyselekcjonowane startupy mają szansę zdobyć dofinansowanie w przedziale od 10 000 do 500 000 Euro. Do konkursu może zgłosić się każdy twórca startupu, pod warunkiem, że reprezentuje lokalny rynek, na którym obecna jest grupa Publicis, a jego przychody z tytułu działalności startupu nie przekraczają 10 mln Euro. W ciągu dwóch tygodni od inauguracji programu Publicis90 do konkursu spłynęło 800 zgłoszeń z 92 państw, w tym dotychczas tylko kilka z Polski. Termin zgłoszeń upływa 28 lutego br.

– Próg wejścia jest wyjątkowo niski, a potencjalne korzyści z przystąpienia bardzo atrakcyjne. Na starcie wystarczy odpowiedzieć na kilkanaście krótkich pytań dotyczących projektu, a w kolejnym etapie przygotować prosty plan biznesowy i video ilustrujące projekt. Nie licząc funduszy VC rzadko w branży Ad-tech zdarzają się inicjatywy skierowane bezpośrednio do startupów, które niosą szansę tak wysokiego dofinansowania. Dodatkową zachętą powinna być otwarta formuła konkursu, z równymi szansami dla projektów o bardzo różnym stopniu zaawansowania - o największe dofinansowanie może się starać również startup, który nie doszedł nawet do etapu prototypu – mówi Sławomir Szwaj, Innovation Catalyst Director w SMG Polska.

Nagrodzony startupom holding Publicis Groupe oferuje nie tylko dofinansowanie, ale również roczną opiekę mentoringową pod okiem specjalistów z obszaru, w którym dany startup działa, a także możliwość prezentacji swojego projektu podczas tegorocznej edycji targów Viva Technology Paris.

Aplikacja odbywa się poprzez stronę http://www.publicis90.com/#/publicis90, na której należy się zarejestrować i przejść do zakładki „Myspace” by opisać swój projekt. Termin zgłoszeń upływa 28 lutego br. W kolejnym etapie pracownicy Publicis Groupe z całego świata wybiorą w głosowaniu 250 najlepszych ich zdaniem startupów. O wyborze zwycięskich 90 projektów zdecyduje jury złożone z ekspertów reprezentujących holding Publicis, reklamodawców, media i branżę digitalową. Lista Publicis90 ogłoszona zostanie 30 czerwca br. podczas targów Viva Technology Paris.

Komentarze (0)