... ... ...

Warsztaty. Jak efektywnie stworzyć kampanię content marketingową?

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

16-06-2016

Informacja prasowa
Content marketing coraz szerzej dyskutowany jest w różnych kategoriach. Strategia ta może przynieść każdej firmie olbrzymie korzyści. Jest jeden warunek – musi być przygotowana w pełni profesjonalnie, uwzględniając wszystkie wymogi i oczekiwania najważniejszego odbiorcy – prosumenta.

Zdjęcie główne artykułu by picjumbo

Obecnie mamy do czynienia z bardzo świadomymi klientami, wymagającymi, posiadającymi wiedzę na temat usług i produktów, których potrzebują, dlatego też dotarcie do nich nie jest łatwe. Atakujące zewsząd reklamy nie są już sposobem na to, by zdobyć klienta lub sprzedać własną usługę lub produkt. Nastał czas, kiedy działania marketingowe muszą być przede wszystkim autentyczne!

Z myślą o wyzwaniach, jakie stawiane są przed marketingiem, który coraz silniej angażuje się w sprzedaż, przygotowaliśmy warsztat Content Marketing – jak efektywnie stworzyć kampanię content marketingową, który odbędzie się 12 lipca 2016 w Warszawie.

O czym będziemy mówić? Przede wszystkim odpowiemy na pytania:

  • Czym tak naprawdę jest content marketing?
  • Czym różni się od reklamy czy działań PR?
  • Jaki wpływ ma na SEO?
  • Jak właściwie pisać teksty, które sprzedają?
  • Jakie są kluczowe zasady tworzenia person?
  • Generowanie leadów – jak skutecznie to robić?

Całość warsztatów opierać się będzie o liczne case studies i praktyczne ćwiczenia. Dajemy wiele – wiedzę, praktyczne doświadczenie i wytyczenie drogi do osiągnięcia sukcesu. Wymagamy jedynie obecności i zaangażowania.

O content marketingu można napisać znacznie więcej, o naszym warsztacie również, ale zdecydowanie wolimy udowodnić skuteczność naszych działań, niż jedynie o nich pisać! Dlatego zapraszamy do podjęcia rękawicy i udziału w tym wyjątkowym spotkaniu. Zarejestruj się już dziś!

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia

Komentarze (0)