... ... ...

Przemysław Bartkowiak członkiem zarządu w Grupie Netsprint

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

06-06-2016

Informacja prasowa
Grupa Netsprint, w skład której wchodzą firmy Netsprint S.A. i LeadR utworzyła stanowisko Chief Revenue Officera. Objął je Przemysław Bartkowiak, wcześniej przez wiele lat związany z Agorą SA.

- Bardzo cieszy nas pojawienie się Przemka Bartkowiaka w naszej Grupie. Wierzymy, że dzięki  jego kompetencjom będziemy w stanie dostarczać lepsze rozwiązania reklamowe dla klientów, ale też dynamicznie zwiększać przychody naszych głównych partnerów: portali i serwisów tematycznych - mówi Artur Banach, prezes Grupy Netsprint.

Przemysław Bartkowiak będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży w całej Grupie. Został bezpośrednim przełożonym dyrektorów sprzedaży Netsprinta, LeadRa oraz nowych spółek, które będą wchodzić w skład Grupy. Grupa Netsprint po inwestycji w 2016 przez Innova Capital dynamicznie rozwija swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

- Powstała bardzo ciekawa grupa na pokładzie z Innovą, która stawia na rozwój i akwizycje w obszarze moich kompetencji i zainteresowań. Dodatkowo nazwiska Banach, Wejchert, Żak gwarantują profesjonalizm i innowacje - po prostu nie mogło mnie tu zabraknąć. - komentuje Przemysław Bartkowiak.

Przemysław Bartkowiak jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Założyciel Revenue Group, spółki internetowej, która tworzy i sprzedaje systemy optymalizujące marketing w internecie.

Wcześniej przez 11 lat związany z Agorą SA, w której przez 5 lat jako Chief Revenue Officer był odpowiedzialny za przychody Segmentu Internet. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych, w latach 2008-2011 członek Rady Nadzorczej IAB Polska.

Rocznik ‘71. Pasjonuje go windsurfing i narciarstwo alpejskie. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej i uczestnikiem programu Management ™ w ICAN/Harvard Institute.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)