10 biznesowych rad od Jeffa Bezosa. Inwestuj w produkt zamiast w marketing

Dodane: 15.09.2017

Mam Startup

Udostępnij:

– Zdecydowaną większość energii, koncentracji i pieniędzy wkładam w budowę znakomitego produktu i obsługi klientów – mówi Jeff Bezos, szef Amazona. Mniejszą część zasobów inwestuje w marketing, bo wie, że jeśli będzie mieć znakomity produkt, klienci powiedzą o nim swoim znajomym.

Jego zdaniem, przed uruchomieniem biznesu trzeba wybrać dobrą nazwę dla firmy. Opowiada, że kiedy sam ruszał z platformą e-commerce nazwał ją Cadabra, ale podczas rozmowy telefonicznej z prawnikiem zdał sobie sprawę, że nie jest to najlepsza nazwa. Ów prawnik przekręcił Cadabra w „Cadaver” i w efekcie, Bezos zdecydował się rok później nazwać swój sklep internetowy Amazon. Szczęśliwie dla przedsiębiorcy i klientów.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem